Anna și sărutul franțuzesc

annasisarutulfrantuzesc

 

Titlul: Anna și sărutul franțuzesc

Autor: Stephanie Perkins

Editura:Epica

Nr.pagini: 366

Data aparitiei: Martie 2013

Traducator: Cristina Jinga

Prezentare

Anna si sarutul frantuzesc, o carte amuzanta, plina de suspans. Stephanie Perkins a scris o carte care cu siguranta o sa topeasca inimi. Anna asteapta cu nerabdare inceperea ultimului an de liceu in Atlanta, unde are o slujba ideala, o prietena fidela si un baiat pe care vrea sa il cucereasca. Lucrurile se schimba si Anna merge la un internat din Paris. Aici il intalneste pe inteligentul, cuceritorul  Etienne St. Clair. Totusi, exista o problema „St. Claire e deja luat“, are o iubita. Anna isi repeta „suntem doar buni prieteni, suntem doar buni prieteni“, dar sentimentele, reciproce, devin de neinlaturat. Oare se va sfarsi totul cu mult asteptatul sarut frantuzesc? Cei care vor citiAnna si sarutul frantuzesc vor avea ocazia sa descopere Parisul, pas cu pas, prin ochii a doi tineri adolescenti, poate mai frumos si mai interesant ca orice alt ghid scris vreodata al Parisului.

Opinii editoariale

„Inteligenta si senzuala, Anna si sarutul frantuzesc este exact cne va ravnea inima. O sa va doriti sa traiti in povestea asta pentru totdeauna. Mai vrem, s’il vous plait!“ –  Lisa McMann, autoarea romanelor din Wake Trilogy, bestselleruri New York Times .

„Nimeni nu surprinde mai bine decat Stephanie Perkins intrebarea care-ti da si aripi, dar te si epuizeaza: oare-ma-place?! O lectura excelenta.“ – Justina Chen Headley, autoarea romanului North of Beautiful.

 Opinia mea

Mi-a împrumutat cartea  o prietenă intr-un moment in care chiar aveam nevoie să citesc că să mai ies puțin din povestea veiții mele dar în loc să ies m-am cufundat mai tare pentru că Etienne seamănă grozav cu băiatul pe care l-am iubit cam doi ani, eu cu Anna  și povestea în sine seamănă cu a mea(doar că eu nu am fost in Paris).

Este o lectură ușoară, nu are cine știe ce filosofie în ea,limajul este specific adoleșcenților iar povestea de dragoste dintre Etienne și Anna  te face să îți muști buzele de nerăbdare, e o poveste atât de comună dar totuși foarte specială.. e aparte datorită detaliilor. A trezit multe amintiri în mine și m-a făcut să nu o las jos din mână până ce nu am terminat-o. Am citit de la 15:30 la 3:00 și nu mă mai puteam sătura de ea, este foarte frumoasă. Eu uram Franța și tot ce ține de ea, acum vreau să știu mai multe despre această țară.  😀

P.S.: S-ar putea să fiu subiectivă din cauza asemănării prea mari cu viața mea, dar oricum este frumoasă și merită citită.

 

 

 

2 gânduri despre „Anna și sărutul franțuzesc

  1. Nice. Cred ca o sa o citesc si eu. Am auzit de ea. Uneori imi e dor de ceva relaxant, usor, lejer de citit. Pare ce imi doresc si daca nu ma insel, o are o prietena.

    1. e foarte relaxanta si distractiva in acelasi timp. Nu e tipica poveste de dragoste despre destin si suflete pereche este mai realista. 🙂

Lasă un răspuns

