Mi-am vândut sentimentele

DSC09085 De curând am vândut trei dintre tablourile mele… mda.. a fost grozav de dureros. Sunt artistă, prin urmare trăiesc intr-o mare dramă și pun tot ce simt pe pânză. Când m-am despărțit de pânzele mele colorate îmi venea să plâng, am vândut o parte din mine, mi-am vândut sentimentele și drama.. mult iubita mea drama!!

M-am bucurat, normal că m-am bucurat să le vând și să fie expuse să le  admire toată lumea.. dar oamenii aceia priveau cele mai mari dureri ale mele.. priveau trecutul meu, eram vulnerabilă în fața lor.  Mereu mi-a fost greu să mă exprim direct, de foarte mică mi-a fost greu să îmi exprim emoțiile am preferat scrisul sau felicitarile..  Nu contează dacă sunt supărată, fericită, tristă, nervoasă, îndrăgostită, plină de pasiune sau geloasă, eu nu arăt ce simt, nu mă exteriorizez decât foarte rar și atunci doar dacă în jurul meu sunt persoane care mă cunosc foarte bine. Singurul mod în care mă descarc este pictatul.. e tot ce am, pânzele mele sunt tootul!!!

Toate trădările prin care am trecut, toate frustrările, iubirea bolnavă pe care i-am purtat-o unui tip atât de ordinar, ură , durere, mândrie tot.. era acolo.. Pe pânză pentru mine, apusul de soare este el( nu mai scriu cu majuscule, nu are rost), el e cel ce apune zi de zi in inima mea( nu mai pictez de ceva timp apusuri de soare, nu mai au aceași semnificație).  Toate astea.. toată iubirea, ura, drama, suferința, chinul prin care am trecut din cauza lui, s-au dus, le-am vândut. Toată durerea mea nu mai e parte din mine, e un mare gol acolo unde cândva era intuneric. Știu că acel gol va fi umplut de cineva care mă merită.

A fost cam foarte greu să mă rup de sentimetele care mă făceau să fiu broken( e mereu mai ușor să fi broken decât să încerci să te ridici), dar acum după câteva zile realizez că a fost cel mai bun lucru care mi s-a putut întâmpla… nu am pierdut nimic, m-am eliberat.

Vreau să îi mulțumesc lui pentru felul  mizerabil în care m-a tratat, și lor, prietenilor mei pentru trădări datorită lor  m-am apucat de pictat, datorită lor am avut ce să vând, datorită lor azi știu cât de mult merit și cât de puternică sunt. Nu mai simt nimic pentru nici unul din ei, poate doar dezgust.. postul acesta e doar despărțirea mea totală de ei.. eliberarea mea!!!

P.S. : Dacă voi, cei din urmă menționați vă veți simți importanți prin acest post, mă bucur, simțiți-vă, toți  proști se simt importanți când cineva râde de ei. 😉

14 gânduri despre „Mi-am vândut sentimentele

    1. Haa! Nu chiar adica abia acum m-am despărțit cu adevarat de toată drama… Întelegi? Atunci doar vroiam acum s-a dus.

  1. este minunat sa te poti imparti altora, in timp ce tu ramai ori renasit spre mai multa daruire…
    as fi incantat de oczia cand sa pot admira pictura tau… particica a sufletului tau…

Lasă un răspuns

