parfumul tău

Cred că îmi e dor de tine.. nu te-am mai vazut de câteva zile.. oare ce mai faci?  Vreau să râd din nou cu tine, cred că doar mie îmi plac glumele tale seci.. dar nu e vorba de glume e vorba de tine, de felul in care le spui, de felul în care te uiți în ochii mei le spui. Sunt momente când nu aș mai vrea să te văd dar apoi realizez că ești ca un drog de care sunt deja dependentă.. credeam că pot controla toate astea dar oare chiar pot? Obisnuiam să urăsc țigările, încă o fac dar tu fumezi atât de.. atât de nu știu.. altfel.Lacom. Le savurezi de parcă viața ta ar depinde de o țigară. Mirosul lor sunt parfumul tău. Cum aș putea să nu iubesc parfumul tău? Tot ce e al tău vreau să fie și al meu. TOT!

2 gânduri despre „parfumul tău

  1. Oh. Parfumul e unul din lucrurile care te leaga cel mai mult de el.
    Parfumul e cel pe care il simti cand il saruti, and il iei in brate, cand trece repede inaintea ta, cand te tine de mana pe strada si bate o briza usoara.
    Stiu cum e, Si mie imi e dor.

    1. Da.. De parfumul lui imi e cel mai dor. Și nu ccredeam ca o sa imi fie dor…dar totul se intampla cand te aștepți mai puțin. Si uite acum imi e dor de parfumul lui.

Lasă un răspuns

