Fata în boxeri și tricoul alb

M-am trezit din somn și am realizat ca plouă. Formidabil! Zilele ploioase  sunt cele mai frumoase momente ale anului, iubesc ploaia, norii de culoarea plumbului, sunetul picăturilor de ploaie ce bat în geam.. mă calmează și ușor, ușor mă afund în mintea mea ce uneori e mai complicată decât un labirint…

…după 5 ore de citit, întrerupte din când în când de scurte vizite pe facebook, mă rostogolesc încet din pat, aleg o pereche de boxeri și un maieu gri cu scris alb pe piept, îmi privesc cocul răsucit în oglindă și  mă îndrept cu pași mici către duș. Scot colanții și maieul  negru de pe mine, îmi desfac cocul și aleg temperatura perfectă a apei. Las apa fierbinte și mirosul șamponului să îmi încânte simțurile. Sunt perfect relaxată. Peste 20 de minute ies din duș mă dau cu o soluție pentru curățarea tenului și apoi pun pe mine maieul gri și boxerii. Cu prosopul pe cap, ocolesc puțin drumul spre camera mea ca să văd ce aș putea să iau din bucătărie… aleg o cană de iaurt și un cocktail cu multă gheață din fructul pasiunii. Când ajung în camera mea, îmi las deliciile pe mini biroul meu înghesuit și schimb playlist-ul burdușit cu muzică rock în favoarea unuia mai soft, căutând prin folderele mele întortocheate dau peste o melodie  foarte dragă mie (Vama- Fata in boxeri și tricoul alb) decid mulțumită să o las pe repet și nu mai caut alte melodi. Sorb puțin din cocktail-ul meu și realizez că e cam tare dar îmi place.. paiul ce se sprijinea ușor de marginea paharului îmi aduce aminte de ziua mea și îmi răpește un zâmbet. Mă învârt puțin, cânt  în același timp cu solistul și mă privesc în oglindă, făcând abstracție de la coșul (imens)de pe nas  și de la sprâncenele rare și subțirele realizez că am un chip chiar frumos. Îmi analizez ochii verzi și părul decolorat (trebuie să îl vopsesc, știu), am o expresie interesantă și o privire tulburătoare.  Mă gândesc oare așa  mă văd și cei din  jur? Dacă da, atunci sunt  ca un peisaj de podiș pentru privitori. Săr peste frumusețea mea recent conștientizată, iau crema mea de corp și o aplic pe peste tot cu blândețe, pun mare accent pe gambe , masându-le mai mult timp, mirosul cremei  a cuprins întreaga încăpere. Camera mea mirose a miere și fagure acum, ce miros dulce! Am mâinile catifelate și buzele roșii.Mă simt frumoasă, sexy și plină de încredere. Ce naiba e neînregulă cu mine? Nu m-am mai simțit așa niciodată. Eșuând în încercarea de afla ce e cu mine  iau o înghițitură mare din cocktail, dau mai tare  muzica și zâmbesc continu. Sunt fericită! Mă întreb  iarăși de ce și realizez că nu am un  motiv anume.. sau stai! ba da am! Ura din mine s-a dus, nu mă mai urăsc.. nu îmi mai pasă de vechea eu, dacă aș întâlni-o cu singuranță nu aș recunoaște-o, m-am schimbat în bine am devenit atât de altfel… sunt înconjurată de oameni ca mine, de cărți,și  am un blog.. Doamne!! Sunt ceea ce credeam că voi fi la 12 ani. Altfel. Zâmbesc și mă fac comodă între cearșafurile mele verzi, vorbesc puțin cu prietena mea cea mai bună și conștientizez că îmi e dor de ea.. și nu doar de ea… vacanțele mereu m-au despărțit de oamenii la care țin. Fir-ar ele să fie de vacanțe!! offf.. închid ochii și pentru prima oară sunt fericită  pentru simplu fapt că eu sunt eu și eu asta e o tipă foarte norocoasă. 🙂

 

8 gânduri despre „Fata în boxeri și tricoul alb

    1. Da cand vine vorba de dragoste, da.. Suntem niste persoane foarte secretoase si din cauza asta multi cred ca mintim… si ne place sa facem cuceriri. 🙂
      Si multumesc, o sa fiu fericita cat de mult timp pot. 🙂

Lasă un răspuns

