Dragă Nimeni,

DSC08313

Nu mă cunoști, nici eu pe tine,  suntem două entități total diferite cu maxim opt lucruri în comun. Amândoi am mai iubit înainte și cu siguranță am jurat cel puțin o dată că nu vom mai iubi niciodată, știind că oricum o vom face din nou. Nu are rost să mă gândesc cum arăți, poate ești brunet, poate ești blond, e drept că aș prefera să ai ochii verzi și degete de pianist dar despre asta îți vei da seama singur când mă voi uita în ochii tăi și nu am să îi găsesc interesanți pentru că sunt căprui sau albaștri.

Sunt o fată complicată, iți va fi greu să afli ce vreau dar ar fi bine să știi când și de ce te vreau pe tine, cu restul lucrurilor pe care le vreau nu trebuie să te complici, cand e cazul am sa fiu directa cand nu am sa fac singura rost de ceea ce vreau. Ascult  BOSQUITO, rock, jazz, latino,punk, folk și tolerez manelele pe care probabil că tu le asculți  de câte ori te îmbeți cu prietenii tăi. Nu vreau să îmi dedici o melodie, mi le-am dedicat deja  pe toate, singură. Am doar două nuanțe de lac de unghii, transparent și negru, pe cel negru îl folosesc mereu, pe cel transparent niciodată, nu port fuste scurte, de fapt nu port fuste cam deloc (toate celelalte fete poartă, eu nu sunt parte din turmă). Nu mă dau cu ruj roșu sau cu „tencuială” deci nu ai să te sperii de mine a doua zi dimineață. Am o obsesie pentru eșarfe și pamblici, pentru creioane și pensule, pentru nori și ploaie, pentru cuti și bilete de autobuz. Ar trebui să nu mai vorbesc despre lucruri atât de superficiale, frate, asta e ceva ce fac doar fetele care poartă fuste mini.

Sunt vărsător… mdaa, îmi iubesc libertatea și mintea. Iubesc cu mintea nu cu inima, nu sunt atât de proastă încât să cred că inima pompează emoții în loc de sânge, deasemenea  nu țin neapărat să spun sau să mi se spună te iubesc dar dacă totuși o să vrei să îmi spui că mă iubești, să nu îndrăznești să îmi spui că mă iubești pentru că te iubesc. De ce? În primul rând, de unde știi că te iubesc? Și în al doilea rând, cât de narcisist ești pe o scară de 9 la 10? Am momente și momente, pot fi drăguță și simpatică, nervoasă și enervantă, copilăroasă și tâmpițică, arogantă și rece sau total indiferentă. Eu nu mă supăr doar sunt dezamăgită, eu nu iert ci trec cu vederea până când trec peste de tot. Nu am să mă plâng de dureri menstruale, de epilat, de țânțari sau de orice altceva, din nou asta e ceva ce fac doar fetele cu fuste mini.

Nu vreau să îmi cumperi înghețată sau bomboane Raffaello, vreau să îmi cumperi măsline verzi și compot de ananas. Nu îmi pasă ce mașină ai, nu am să îți cer să îmi cumperi un ceas de  300 de lei, am să îți cer să te chinui să împachetezi nenorocirea aia de carte/creion/pensulă Lukas/burețel de păr/ bloc de desen/poză/hartă(etc.). Pe scurt nu îmi pasă câți bani ai, îmi pasă ce faci cu ei. Nu am nevoie să vii cu flori în fiecare weekend(nici măcar nu îmi plac florile) sau cu ursuleți de pluș(ești cumva pedofil?).  Am nevoie de timpul tău, de privirea ta, de un „sunt aici pentru tine”, de amuzamentul tău, de cultura ta, de labirintul minții tale, de trupul tău.. de tine. Poți să faci ce vrei tu, poți chiar să mă înșeli e problema ta, eu nu îți impun nimic dacă nu o să îmi mai placă lângă tine nu am să încerc să te schimb, am să plec pur și simplu. Știu că tu crezi că toate pizdele-s’ la fel, că ne plac aceleași lucruri dar tipule eu nu-s’ doar o pizdă, eu sunt mult mai mult.  Dacă ai să te îmbeți voi fi fericită să te car acasă beat și să te sărut când ești mahmur. Dacă am să te iubesc, păi, am să te iubesc al dracului de tare, cu pasiune și foc,  cu disperare în privire și cu o inimă ce pompează sânge.

Eu nu sunt genul de fată care se crede prințesă și așteaptă să fie salvată de Făt-Frumos, sunt o războinică mă salvez singură, nu cred în basme, suflete pereche, destin sau Dumnezeu. Am încredere doar în mine, în artă și în dragoste. Dacă te vreau am să aștept până când tu ai să mă vrei mai mult ca să îți spun, dacă nu o să mă vrei mai mult decât te vreau eu pe tine atunci ce rost are? Dacă nu ai să depui efort să mă cunoști, să fii cu mine, chiar crezi că o să mă deranjez pentru tine?Nu(să nu înțelegi prin asta că  am să mă prefac că sunt greu de prins, nu sunt o ipocrită, sau că sunt pudică, nu sunt o mironosiță)!! Am să te numesc tovarăsul meu și am să te invit să jucăm FIFA, să ne uităm la meci sau să vorbim despre foști. Iubesc să am prietenii băieți, prin urmare nu pierd nimic ci doar câștig, tu ești cel care pierde.

Încă   mai vrei să mă întâlnești?? Ar trebui să fii al nabii de sigur de lucrul acesta pentru că te asigur că dacă ajungi să mă cunoști (ceea ce sigur o să vrei să se întâmple), te vei îndrăgosti. Mai are rost să îți zic de ce?

 Cu drag, Nimeni.

9 gânduri despre „Dragă Nimeni,

  1. La naibaaa, ce articol splendiddd.
    Pentru retardatii social asemenea mie asta e o mina de aur din care sa scot informatii despre genul de fete care imi plac.
    Keep it up 🙂

Lasă un răspuns

