30 de minute de sport

jogging_workout_beginners

 

Am patru zile de când  am reușit să fac mișcare câte 30 de minute pe zi și sunt extrem de mulțumită. Mulți cred, si eu credeam, că sportul te ajută doar ca să slăbești. Nu am crezut niciodată ideea aia conform căreia sportul  te scapă de depresie/supărări/ tristețe dar am greșit incredibil de rău. Sportul chiar ajută în aproape orice. Nu doar că mă simt mai bine din punct de vedere fizic dar îmi e mai ușor să scap de gândurile rele, sunt mai puțin negativă și încrederea în mine a crescut considerabil.

Seara îmi aleg un playlist cu melodii energice care să mă stimuleze și apoi pe bicicletă pedalez până ajung la 200 de kcal, de la o zi la alta setez stilul de pedalare astfel încât să fie din ce în ce mai greu, când voi ajunge la nivelul maxim de greutate voi începe să fac cu câte 20kcal mai mult pe zi. E greu să mă apuc acum să pedalez foarte mult, trebuie să o iau treptate. Apoi fac cam 30 de abdomene și niște exerciții pentru brațe.

După ce voi termina școala și repetițiile la teatru probabil că am să ies la jogging cu labradorul meu Johnny sau voi sări coarda. Intenționez să îmi iau un sac de box. Mi se pare că e foarte eficient mai ales pentru a te descărca de energia negativă.

Cred că  de data aceasta chiar voi reuși să îmi schimb stitul de viață, sunt foarte entuziasmată, mai ales că o fac numai și numai pentru mine.

 

4 gânduri despre „30 de minute de sport

  1. Asa este! Ajuta foarte mult si la stress. Am avut zile in care eram fff stresata sau nervoasa si faceam 30 de min de sport si puteam sa gandesc limpede din nou si eram mult mai relaxata.

  2. În mai puțin de 20 de rânduri, am citit nu știu câte lucruri deștepte! Și mai ales înțelepte, că deștepți suntem mulți. 🙂
    Mișcarea generează niște reacții bio-chimice în organism care schimbă starea, schimbă, modul de a gândi, schimbă o viață.
    Primele cele mai importante “medicamente” pentru om sunt respirația adâncă și apa. De care însă omul râde, crezând că e totul prea simplu ca să fie adevărat…
    Când faci sport, te forțezi în mod natural să respiri adânc. Sângele circulă altfel, se oxigenează, provoacă secreția unor hormoni cerebrali care, altfel, nici nu știi că există. 🙂
    Mă foarte bucur când descopăr oameni care gândesc ca tine!!! Mulțumesc!

Lasă un răspuns

