Cafea cu lapte

coffee_by_oprust-d74sgul

Diminețile sunt întotdeauna morocănoase, nimeni nu se trezește bine dispus sau ba da…  bine dispuși se trezesc doar cei ce s-au culcat în patul potrivit. Însă cei mai mulți dintre noi nu ne culcăm în patul potrivit.

Cum adică nu ne culcăm în patul potrivit?

Unii bărbați se trezesc în patul femeii care nu trebuie, unele femei se trezesc în patul vreunui bărbat ajuns la vârsta a III-a  plin de bani, în cazul lor măcar patul este confortabil și perna moale cu orgasmele stau ele mai prost dar confortul se plătește, studenții au colegi de cameră care uneori mai uită să se spele seara pe picioare, vorbesc până dimineața la telefon chiar când se apropie sesiunea, fac mizerie, sforăie, etc.

E greu să adormi cu gândul că iar te vei trezi în patul nepotrivit, că iar îi vei spune bună dimineața unui necunoscut care te privește ca pe un perete.

Eu obișnuiam să îmi iubesc patul și fețele de pernă cu maci  dar apoi m-am trezit în patul lui cu cearșafuri albe, am dormit în canapeaua cea neagră și moale, am stat cu el pe scaunul de lângă geamul din bucătărie, obișnuiam să privim răsăritul și beam cafea cu lapte împreună, cu toate că lui nu îi placea cafeaua. Acum beau cafea cu lapte singură și privesc apusul și nu mai dorm în cearșafuri albe. Nu știu dacă mă trezesc în patul greșit, încă îmi iubesc patul, nu știu dacă încă îmi e dor de el dar știu sigur că îmi e dor de patul lui și de cafeaua cu lapte.

Cu toții aveam o poveste, cu toții ne-am apucat de băut cafea dintr-un motiv anume, cu toții bem cafea într-un fel anume pentru că ne aduce aminte de cineva anume și cu toții ne-am trezit măcar o dată în patul potrivit.

Melodie: Nelly Furtado- All good things come to an end

9 gânduri despre „Cafea cu lapte

  1. eu chiar nu beau cafea… decat poate o data de doua ori pe an…
    dar… de trezit… ma trezesc in patul potrivit… si asta imi aduce confort…
    buna dimineata… si pofta buna al cafea cu lapte…

  2. uite… că eu beau lapte cu ness! acum… și partea aiurea e că mă trezesc mereu… în același pat! și m-am plictisit… dar nu din cauza patului…

Lasă un răspuns

