Scriitor în România

bani-si-zaruri

Îmi doresc de foarte mult timp să scriu o carte, să fiu scriitoare așa că am căutat pe google despre scriitorii din România, cei contemporani logic. Nu am fost deloc surprinsă când am aflat că aceștia sunt aproape inexistenți.  Cum  nu există scriitori contemporani? Și Radu F. Constantinescu ce este? Este un blogger cu multe like-uri. Mdaa și a scris chestia aia Filosofia sexului dar îți zic eu că nu îți trebuie prea multă filosofie ca să faci sex (dacă vorbim despre dragoste altfel stă treaba). Îl apreciez pe tip, îi citesc blogul (e bun  din punct de vedere al experiențelor dar artistic vorbind…nu prea și după cum bine știm  scrisul este o artă) nu vreau să mă injure jumătate din femeile României dar  nu se poate numi scriitor acest bărbat, se poate  numi orator virtual.

Pentru a putea publica o carte în România trebuie să o plătești, nu îți publică ție editura cartea pe banii ei ci pe banii tăi, nu o să facă nimeni un film inspirat din cartea ta. Nu ai să trăiești aici visul oricărui scriitor ci în S.U.A sau M.B. . Eu vreau să învăț filosofie, istoria religiilor, istoria artelor, arta limbajului, etica, psihologia dar ce Dumnezeului o să fac eu cu toate asta în România? Cum nu dau la ASE?! NU!!! Cum nu dau la Drept? NU!! E clar am să mor de foame.  Oricum ar fi prefer să mor de foame decât să fiu o analfabeta cu ASE-ul terminat(sunt și copii buni acolo care nu cheltuiesc banii părinților aiurea, nu îi bag pe toți în aceași oală). Revenind la carte, mă sfătuiesc singură să mă mut în Londra și să fac arta acolo ca mai târziu să îmbogățesc cultura României sau să îmi traduc cartea în engleză și să o trimit editurilor de acolo. Sunt sigură doar de un lucru, nu am să îmi vând idealurile, cunoștințele și cu atât mai puțin talentul doar pentru că zic unii că am să mor de foame.  Faza e că nu prea am cine știe ce standarde materiale, dacă o să am o garsonieră a mea plină de cărți, albume rock, pensule, vernișuri, șasiuri și culori, un frigider în care să îmi țin laptele și votka am să fiu mai mult decât fericită.

26 de gânduri despre „Scriitor în România

    1. Să știi că mereu mi-am dorit să scriu, am o imaginație foarte bogată și ar fi păcat să nu profit de ea.Tocmai de aia am renunțat la medicină, îmi plăcea foarte mult și încă învăț la anatomie dar simt că mi-aș irosi talentele adevărate. Am sute de vise dar asta e cel mai mare, să contribui cu ceva la cultura României. 😀

      1. am creionat-o m-am apucat de scris, pana in septembrie-octombrie vreau sa termin… iti dau atunci sa citesti? 😀

Lasă un răspuns

