Fum de țigară

badass_cigarette_cover       Azi-noapte m-am gândit foarte mult la țigări, poate pentru că îmi e dor de cineva care mirosea non-stop a tutun și spre surprinderea mea avea tot farmecul din lume acest miros. Dacă vreodată simțeam o urmă de parfum la el aveam impresia că ceva rău s-a întâmplat.

  Mi-am adus aminte de experiențele mele cu țigările. Cred că prima oară când am tras dintr-o țigară aveam paisprezece ani, era de ciocolată  și m-am înecat foarte tare. Apoi fratele meu mi-a dat din niște trabucuri pe care le luase impreună cu verișoara noastră.  Pe la cincisprezece ani  am fost la X. și am făcut bong, idiotul a strâns de sticlă sau a acoperit una din găuri și m-am încecat, a râs o săptămână de mine. Apoi bongul a devenit ceva normal, ceva ce făceam de câte ori ne întâlneam și eram puși pe distracție.

  Când verișoara mea a venit la țară în vacanță cu prietenele ei am învățat să iau fum de la ele din gură, era chiar amuzant. De fumat fumat nu cred că am fumat vreodată, mă mai jucam așa aiurea cu Vogue roz și îl obligam pe un amic să facă cerculețe pentru amuzamentul meu.

  Am realizat că cei ce se apucă de fumat nu o fac pentru că sunt tigările ceva atât de irezistibil ci pentru că așa vor ei, nu au pe ce da banii.

17 gânduri despre „Fum de țigară

      1. as alerga, aș bea, aș face ravagii printre oamenii naivi.. nu știu m-aș distra maxim.

Lasă un răspuns

