Noi doi și cazanul tău

tumblr_mpf7xwnN6o1r0guqgo1_400

Știi azi am revăzut cazanul tău… m-a bufnit și râsul când am văzut că și acum ai oglinzile murdare, că și acum ai becul de pe centru stricat, că ai luminile reglate prost și scaunul din stânga dat mult prea pe spate. Am stat și am privit cazanul nostru mult timp, era parcată acolo unde obișnuiai tu să o parchezi seară de seară la nouă. Veneai mă luai de acasă, eu mă descălțam de balerini, puneam picioarele pe bord  și te luai de unghiile mele date cu ojă neagră apoi mă întrebai ce melodie să pui iar eu zâmbeam vinovată și știai că trebuie să pui melodia noastră. Puneai acea melodie pe orice CD nou, ca să o ascultăm mereu și cântam odată cu vocalistul eram fericiți. Mai știi ce e fericirea? Mai e vreo nebună în viața ta care stă cu picioarele pe bord și îți face curat în mașină? Eu n-am mai cunoscut pe nimeni care să își numească mașina cazan, dar sunt fericită într-un fel sau altul. Normal că îmi e dor de cazan, cum să nu îmi fie dor de culoarea ei cenușie, de banchetele prăfuite, de parfumul acela dulce al ei, cred că și ei îi e dor de mine, eram singura care avea grijă de ea.

Mai știi când s-a vărsat bidonul de motorină pe mine? Am zis că te omor!!! Dacă voiai puteai să îmi dai foc la propriu. Cine uită să pună capacul la bidonul cu motorină? cine? tuuu!!! Ohh!!! Și nu că mi-ar fi dor de tine dar îmi e dor de cazan, poate e bătrână și obosită și te enervează de câte ori nu merg ștergătoarele sau aerul condiționat, dar îți plăce când călci accelerația până la fund, îți plăce motorul ei, e puternic, e 1.9.

Ai promis că atunci când voi face 18 ani jumate ne luam o Dacie îi tăiem plafonul și sărim cu ea în gârlă, unde e Dacia noastă? ce nume i-am fi dat? tot de culoare cenușie ar fi fost?

Dacă tu vinzi cazanul nu știu ce-o să fac… cred că am să o cumpăr eu doar așa pentru că o iubesc prea mult.

Lasă un răspuns

