Care e faza cu blogul?!

DSC00993

Am mai avut eu bloguri,  ca orice persoană care nu acceptă mentalitatea de căcat din jurul ei. Cum au fost interpretate blogurile mele? – de parcă ar fi jurnalele mele. Wake up people!!! Nu suntem in TVD iar eu nu sunt Stefan. De ce am un blog? – îmi place să aberez evident și am o stimă de sine foarte ridicată. Ce scriu pe blog? – de obicei orice, e drept că dau anumite detalii din viața mea dar a nu se înțelege că orice postez eu pe blog narat la persoana I mi s-a întâmplat mie sau toate poveștile de dragoste de pe aici le-am trăit eu.

E important să se înțeleagă acest lucru pentru că eu îmi distribui posturile pe facebook ca să vadă toată lumea cât de inteligentă sunt eu. Nu trebuie să mă dau și eu mare? E important pentru că se trezesc câte unii care simt că am scris despre ei să spună că nu am dreptul de a scrie despre ei. Vi se pare vouă că am dat vreun nume pe aici? Cine știe poate X. e vreun Făt-Frumos din visele mele sau poate chiar există și se simte ca un rock star când vede că Alina Bagheera încă mai scrie despre el.

Dacă aș fi o ipocrită v-aș spune că viața mea e atât de interesantă cum pare pe blog dar eu nu fac parte din turmă, prin urmare nu sunt ipocrită. Ideea finală ar fi că nu prea îmi pasă ce credeți voi sau ei, nu trăiesc pentru cuvinte de laudă sau pentru a mă încadra în tiparele societății, trăiesc pentru mine. Trebuia doar să scriu acest post ca să dau celor băgăcioși cu el în nas… frate, citește dacă vrei, dă like dacă îți place, share dacă crezi că ai ceva de învățat sau dacă crezi că e amuzant și nu mai încerca să afli dacă posturile astea sunt file din jurnalul meu. Oricum până și Eliade a modificat finalul romanului de experiență Maitreyi doar de dragul cititorului așa că eu de ce nu aș modifica realitatea?

5 gânduri despre „Care e faza cu blogul?!

    1. Nici nu stii cat ma bucur sa aud asta. Ma simt înțeleasă. Da, e destul de aiurea dar așa sunt oamenii…necititi.

Lasă un răspuns

