Pentru fetele care nu țin dietă

fff

Zilele trecute o prietenă a postat pe facebook o poză pe care scrie „cred că sunt singura fată care nu a ținut dietă” și la descriere a adăugat „și sunt mândră de asta”. Pe tipă o știu doar din vedere, e frumușică și simpatică.

Nu înțeleg de ce faptul că nu a ținut niciodată dietă o face să se simtă mândră, nu e nicio mândrie în asta. Nu e meritul ei cu absolut nimic. Nu a cerut ea să aibe o moștenire genetică de „snoabă” la fel cum nu e vina nici unei fete care ține dietă.  Ceea ce nu știu snoabele este că noi astea plinuțe suntem mult mai puternice din toate punctele de vedere, psihicul nostru este mult mai tare. Pe mine jignirile nu mă mai ating de când eram clasa a IX-a, nu mă mai întorc să le arăt  _|_ tuturor celor care mă numesc grasă crezând că asta este o insultă. Numai eu știu cât de greu este să nu mănânc dulciuri, sau să beau cele două kg de apă pe zi, sau să fac exerciții. Cu ce e vina mea că organismul meu este așa?

Fetele slabe sunt doar norocoase cele care se luptă cu kg-le în plus sunt puternice… așa că lipsa dietei nu e o mândrie, nu e vreun premiu e pur și simplu un fapt.

7 gânduri despre „Pentru fetele care nu țin dietă

  1. subscriu la ceea ce ai scris
    am fost mereu plinuta,dar am avut ani cand am slabit spectaculos
    dupa nasterile copiilor am slabit si aratam bine; din cauza unor probleme, m-am ingrasat la loc si acum lupt sa dau jos kg depuse
    referitor la ceea ce ai scris, pot sa iti dau un exemplu din viata mea:
    in perioada de dupa nasterile copiilor, am slabit mult: la 1.64 aveam 67 kg si era ok
    o „prietena” care nascuse fetita in aceeasi perioada cu nasterea primului meu copil, era slaba de cand se stia; la un moment dat, din lipsa de timp nu am reusit sa ne vedem timp de cateva luni asa ca ea a propus sa ne trimitem poze pe mail ca sa ne tinem la curent cu evolutia fetitelor noastre care sunt de aceeasi varsta.
    fiind mandra ca reusisem sa slabesc asa bine, i-am trimis si o foto cu mine si copiii; pentru ca mailul se referea la faptul ca nu ne-am vazut de multa vreme, am scris un comentariu de genul: timpul ne mai schimba, imbatranim, dar avem copiii care ne tin in forma
    ea a interpretat totul eronat si a avut o reactie violenta
    de ce?
    habar nu aveam ca sotul ei nu era multumit ca ea ramasese cu 2-3 kg in plus si se „orientase” spre alta femeie
    comentariul meu a trezit in ea o reactie violenta crezand ca eu fac referire la aceste lucruri
    ei bine, fiecare are pitici pe creier, dar e bine sa invete sa ii controleze

    1. Exact kg in plus sunt greu de combătut… fiecare cum este el. Şi referitor la prietena ta nu cred ca soţul ei şi.a cautat pe alta din cauza acelor doua trei kg in plus…

      1. mai mult ca sigur ca era vorba de altceva,insa pentru Ioana a fost o lovitura destul de mare mai ales ca, la acea vreme, fetita avea abia 6 luni 😦

  2. Eu consider ca nu e vorba despre a tine dieta. Nu contează numai câte dulciuri si cat sport faci. Contează ce mananci si cat. Încearcă piept de pui cu broccoli si alte lucruri cat mai sănătoase, in porții mai micuțe. Legumele la gratar/cuptor sunt foarte delicioase si poti mânca oricât.

Lasă un răspuns

