Dragă, eu așa vreau să îmbătrânesc

http://www.autogaleria.hu -  N-am vrut niciodată prea multe de la viață, sunt o persoană simplă cu o minte făcută pulberi. Sunt artistă… sau cel puțin asta îmi place mie să cred despre mine.

M-am născut pe 8 februarie, la ora 9:05 și era viscol. Așa că iubesc iarna. Sunt vărsător. Când arăt de parcă nu îmi pasă, chiar nu-mi pasă. Dacă mă îndrăgostesc îmi trece în maxim 3 luni, dacă iubesc nu uit niciodată (eu cred că o femeie iubește cu adevărat doar o dată în viață, in rest sunt imitații proaste).

Vreau să conduc un Ford Mustang 1969, vișiniu, să am mereu creioane și hârtie la mine. Vreau să locuiesc într-un apartament mic, dezordonat unde să îmi pot lăsa șevaletul oriunde. Nu vreau să fiu iubită, vreau să fiu admirată pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce fac și pentru visele mele. Dragostea e pentru oamenii slabi de îngeri. Pe locul din dreapta trebuie neapărat să stea un blond cu râs molipsitor și  glume bune, cu mâini frumoase și buze bine conturate. Am să am nevoie de o muză, dacă nu un blond, atunci cine? El trebuie neapărat să îmi zică dragă și să îmi prepare cafeaua ( 2 treimi cafea, 1 treime lapte, fără zahăr, într-o cană mare neagră).

Vreau să îmi lipsească o tonă de lucruri ca să am despre ce picta, arta este despre neajunsurile unui spirit, ea nu e bună de nimic dacă artistul e fericit. Și cel mai important lucru din toate, am nevoie de libertatea mea.  Când o să am toate astea, am să îi șoptesc timpului… dragă, de azi pot să îmbătrânesc.

2 gânduri despre „Dragă, eu așa vreau să îmbătrânesc

Lasă un răspuns

