eu[…]iubesc.

    „Ești frumoasă, inteligentă. Ești o artistă. Gândești exact așa cum trebuie dar nu iubești pe nimeni din jurul tău, din păcate.  Ce s-a întâmplat cu tine?”

secret_garden__part_two_vii_by_slevinaaron-d6td6tj

        Nimeni niciodată nu mi-a zis că eu nu știu să iubesc. Nu am mai fost acuzată de ignoranță sau de insensibilitate până acum câteva zile. Băiatul m-a sunat să mă întrebe ce mai fac, cum mă mai simt iar eu am început să vorbesc despre mine, să ignor orice sentiment de-al lui. Evitam cu orice preț să-i permit să sape în sufletul meu. Oamenii ar trebui să înțeleagă că inima mea e imposibil de atins. Băiatul încearcă de foarte mult să se apropie de mine, să mă iubească iar eu pun ziduri imense în calea lui. Nu îi răspund la telefon, mă prefac că nu sunt acasă. Când mă uit în ochii lui albaștrii e ca și cum aș privi un perete. Aș fi vrut să îl pot iubi așa cum vrea el. Dar e imposibil.

    Acel „din păcate” mi se învârte prin cap. Mă simt vinovată. Întreaga mea lume s-a schimbat, eu m-am schimbat, parcă am înghețat. Cel pe care îl iubesc a luat tot ce mai aveam.  Nu-mi mai amintesc dacă l-am iubit, nu-mi mai amintesc cât de dor îmi este, îmi mai amintesc doar durerea. E adevărat ce se zice, atunci când pierzi pe cineva drag durerea rămâne pentru totdeauna cu tine, trebuie doar să înveți să trăiești cu ea.

     Nu vreau să mai fiu din nou cine am fost cândva. E îngrozitor să fii o copilă naivă care iubește prea mult. Eu obișnuiam să risipesc iubirea, să iubesc pe toată lumea în afară de mine. Acele timpuri au fost destul de sumbre, nu vreau să mă mai întorc acolo. Vreau doar să nu mai încerce nimeni să mă salveze sau să mă repare. Nu sunt stricată sau pierdută. Pur și simplu am ales să trăiesc doar eu cu mine pentru mine. Cine sunt acum e  cea mai bună versiune a mea. De ce să mă schimb? Pentru ce? Și mai ales, pentru cine?

3 gânduri despre „eu[…]iubesc.

  1. … ca si cum ai trai o „tacere interioara”, dincolo de sentimente, dincolo de ganduri……Sincer, suna sumbru si, totodata ,…..fascinant. Ca si cand ai zice du-te dracului de viata ca frumoasa mai esti ! 🙂

Lasă un răspuns

