cactuși…. scorpioni…. ploaie… el și eu.

desert-driving-feet-girl-hippie-Favim.com-325252

Îmi simt gândurile învârtindu-se. Mă amețesc. Dorm prea mult dar nu reușesc să mă odihnesc. Nu mai învăț. Nu mai simt nimic. Poate îmi e dor, poate nu. Nici măcar n-aș știi de ce îmi e dor. Cine am fost noi doi? Știu cine sunt eu. Știu cine este el. Dar ce-am fost noi împreună? O bulă sau ceva real? De fiecare dată când închid ochii îl văd pe el…

      M-am tot întrebat de ce niciun băiat nu dăruiește cactuși unei fete? Sunt atât de frumoși și în funcție de atitudinea unui om față de ei îți poți da seama ce tip de personalitate are un invidiv. Cactușii sunt urâți la exterior dar interiorul este suculent. Puterea lor de adaptare este incredibilă. Băieții vin mereu cu trandafiri roșii, atât de superficial, atât de comun și banal. Eu vreau un cactus. De fapt vreau mai mulți…

     Vă e frică de scorpioni? Legenda spune că ei se înțeapă singuri atunci când se simt înconjurați de inamici doar ca să nu se predea. Cine spune că animalele nu au sentimente? Se pare că scorpionii au inventat orgoliul. Aceste creaturi misterioase sunt răzbunătoare, nu își lasă niciodată inamicii să câștige, ei nu sunt niciodată victimele. Eu mereu mi-am dorit(încă vreau) să îmi tatuez un scorpion pe ceafă…

    Majoritatea oamenilor urăsc ploaia. Apa este rece, misterioasă și iubitoare. E cheia a tot ceea ce avem noi azi. Nu pot înțelege de ce oamenii preferă soarele. El e atât de egocentrist, el nu arde pentru noi, noi trăim pentru egoul lui. Mi-aș dori să fiu o scoică mică ascunsă undeva prin Marea Barieră de Corali, e singurul fel în care pot simți apa mai bine…

    Sunt atât de multe lucruri de care îmi pasă în lumea asta… Oare cactușii se îndrăgostesc? Sau scorpionii?  Și pe cine iubește ploaia? Pe cine iubește el? La cine se gândește acum când mie îmi e dor de înfățișarea lui dezordonată? Eu vreau atât de multe, eu simt atât de multe dar ce rost au toate dacă nu  el? Eu vreau să îi spun lui despre cactușii mei, vreau să înțeleagă el de ce vreau să îmi tatuez un scorpion pe ceafă, vreau să îmi spună el pe cine iubește ploaia, vreau să-l văd atunci când deschid ochii, vreau să-i pictez mâinile și vinele, vreau tot ce-i al lui. Și nici măcar nu știu ce mai face.. poate e rănit(si nimeni nu e acolo pentru el), poate e fericit. De unde să știu?

Lasă un răspuns

