Coffee lips

hearts_hunger_ii_by_mala_lesbia-d4jgncd Am culorile mele, sunt perfect fericită de una singură, n-am avut niciodată nevoie de mai mult dar apoi mă uit pe un peretele unde scrie szeretlek și-mi amintesc că buzele lui au gust de cafea și țigări. Aș fi vrut să îl sărut mult mai mult și mult mai bine dar n-am putut. L-am oprit…  înainte să… off.

     Vreau o dragoste care să mă consume, vreau să simt atât de puternic încât niciun drog să nu fie mai puternic decât senzația pielii lui, vreau să mă privească în ochi și să citească în sufletul meu. Nu vreau să aibă nevoie de mine, vreau să mă vrea cu toată ființa lui. Dacă nu mă vrea mai presus de orice mă iubește degeaba.

      Aș putea eu vreodată să îi vindec inima distrusă de altele? Să îl sărut cu aceași pasiune pe care o exprimă ochii lui când mă privesc? Cum să îi ofer tot ceea ce vrea când el nu-mi cere niciodată nimic? Cum să simt că îl pot face fericit dacă e mai absent ca atunci când e plecat? Nu știu niciodată ce gândește. Poate nu sunt suficientă pentru el. Simt că pot fi orice pe lumea asta dar nu simtt că aș putea vreodată să îi fiu de ajuns.  Nu cred că voi fi vreodată altceva decât ceea ce sunt acum. Scriu pentru cei ce nu știu să citească. Pictez pentru cei ce nu știu să simtă. Mă îndrăgostesc de iluzii. Urăsc banalul. Respir aerul poluat dorindu-mi să fiu o frunză. Nu dansez aproape deloc. Râd prea mult și citesc drame romantice(există altfel de drame bune?).

     Sunt ceea ce sunt, la fel cum și el este ceea ce este. Îl văd atât de altfel de mine, simt cum nu pot să îl ajung orice aș face. Am obosit să caut speranțe și motive. Am obosit să cred că cineva mă va înțelege vreodată. Eu ascult Birdy și Kodaline. E greu să fiu suficientă pentru el când nu pot fi suficientă nici măcar pentru mine.Nu-mi e frică de sentimentele mele, nu-mi e frică dacă el le află sau nu, sunt mai puternică de atât.

2 gânduri despre „Coffee lips

Lasă un răspuns

