It’s okay.

 tumblr_lmco6aFlUE1qfqvv9o1_500

„Ai grijă de tine!” „Vezi ce faci!” „Învață!”

Ar fi putut să aleagă alte cuvinte în loc de adio… m-a făcut să cred că îi pasă de mine, măcar ca prietenă. Am cerșit după iubirea lui… nu regret doar că mă știam mai demnă de atât… E destul de ciudat să-i văd relația aia falsă pe facebook… care-i scopul ei? – să mă facă să mă simt ca dracu? -să mă rănească?- să mă simt urâtă/nedorită? Nu știu… dar mă deranjează. I-am spus visele mele, temerile mele… am fost așa proastă. My bff zice că o să regrete, că eu sunt din alt Univers, nu o să mai găsească pe cineva ca mine dar eu pur și simplu știu că nici nu vrea pe cineva ca mine, eu nu sunt din lumea lui. Nu sunt o curvă și niciodată n-am să fiu. Sunt cine sunt.. iubesc cactușii și ciorile, deșertul și ploaia, norii plumburii și Bacovia, pian și rock, Argentina și Maroc. Am vise și speranțe. Iubesc lumea. Cred că nimic nu e imposibil.Citesc. Scriu. Sunt prea delicată pentru el. Și e ok. Nu e vina lui, e a mea, am crezut că sunt mai puternică de atât.

 E prea greu să-i spun la revedere… eu cred în el atât de mult, are inima plină de vânătăi și e atât de frumoasă. Nu pot să uit felul în care bate.  Dar am să o fac, am să-i spun la revedere… e ceea ce vrea, e ceea ce are nevoie. În toamnă l-am scos de la prieteni ca să își vadă de viața lui, îmi promisesem că o să-l las în pace dar apoi mi-am ascultat inima. E proastă ca naiba!  O să-mi fie dor de el și în acele clipe am să învăț la istorie. Nu am vrut niciodată o relație, îmi place să fiu singură dar când a apărut el.. hmm, am uitat de mine.

  Urăsc felul în care doare… și faptul că trebuie să trec peste…

Lasă un răspuns

