Hey, Rainbow Girl! Come Talk With Me!

ei bine, eu! 😀

Illusion's Street

rainbow girl

Alina e fata cu… un curcubeu de visător! După o pauză de aproape două luni a revenit pe blog cu multe lucruri interesante printre care și o poveste aparte! Fiindcă am prins-o în trecere pe străduță m-am gândit să îi adresez câteva întrebări. Ce a ieșit? Iată…

Bună, Alina! Spune-ne, te rog, cine ești tu?

Numele meu real este Ionescu Alina, dar toată lumea mă cunoaște drept Alina Bagheera. Locuiesc la țară și iubesc acest fapt. Sunt o artistă sau cel puțin așa îmi place mie să mă mint. Pictez, scriu, uneori fac și poze. Citesc… destul de mult. Sunt o persoană solitară, îmi place compania mea, dar mă adaptez ușor în societate.

Care e povestea blogului tău?

Am decis să-mi fac un blog după ce mi-am pierdut cel mai bun prieten… credeam că ne-am îndrăgostit unul de altul, lucrurile s-au complicat foarte tare, drame, suferințe lacrimi și…

Vezi articol original 437 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

