Vine Bacu’!!

Nu am mai scris. Știu! Știu! Îmi pare foarte rău. Nu am timp. Am invățat in ultimele săptămâni literatura și critica pe care trebuia să o învăț în patru ani, la fel și geografie. Am să postez din nou pe blog, lucruri interesante și mai ales despre povestea LAREI, abia prin iulie. Îmi pare foarte rău, blogul chiar înseamnă mult pentru mine, dar poate să aștepte puțin.  Cu ocazia asta îi mulțumesc și lui Illusion pentru suținere. :*

6 gânduri despre „Vine Bacu’!!

  1. Mult succes la bacalaureat și să știi că nu ești singurul elev care îngrașă porcul în ajun. Tu să înveți, să fi sigură pe cunoștințele tale pentru că la urma urmei totul va veni de la sine. Examenul este foarte ușor și nu se merită să te stresezi. Bacalaureatul vine și trece cu viteza luminii. :*

Lasă un răspuns

