Love me like you do

   #peilefina #mainidepianist #priviretrista #cremadewhiskey #glumeproaste #romanededragoste #crizederas #arta #sex #pasiune #trecut #impreuna?

3aee8faff4d2b948b862cdd29c32b23a

iar și iar / iar și iar…

mă întorc la tine.

poc!

o palmă! – un pumn! (glumă proastă) – dar se potrivește cu noi.

Mereu ne rănim unul pe altul, mereu ne ratam, mereu e la fel. Nu sunt suficient de puternica cât să plec definitiv, nu pot să te uit și, sincer, nici nu cred că vreau. Sunt eu. Ești tu. Suntem noi! Noi doi! -noi.. Nici măcar nu mai știu dacă te iubesc, sunt dependentă de drama ta, sunt dependentă de durerea pe care mi-o provoci. De ce? – oprește-te tu! – eu nu pot!

Îți pasă? vrei să mă vezi fericită? – DA – atunci de ce mă alinți? de ce îmi  comanzi coffee? de ce fumezi asa cum fumezi tu? de ce te uiti la buzele mele? de ce mă săruți ca apoi să dispari fără niciun semn ? de ce mă lași să sper? de ce îmi spui ce te doare? de ce îmi povestești despre tine?

Nimeni nu mă iubește ca tine. Nimeni nu mă privește ca tine.

Tu mă aprinzi!

Dar nu mă vrei cu adevărat.

Plec!

O să-mi fie dor de tine…

Ideea principala a postului este că în viața fiecăruia există acea iubire unică pe care n-o putem uita, dar nici n-o putem avea. Unii îi zic suflet pereche, alții nenorocitul/a care m-a rănit sau prima iubire. Pentru tine ce este? Știi de ce nu-l / n-o poți uita? 

Lasă un răspuns

