N-am mai făcut nimic

1661be5c464cd337738a554ccc20dfc8

S-au întâmplat multe în viața mea. Profesional. Sentimental. Economic. Și am uitat să creez. I-am spus pa blogului, nu am mai simțit mirosul de solventi de aproape 6 luni, sunt incapabilă să mai trag o  linie pe hartie. Sunt praf! Mi-am neglijat sufletul. Am fost atât de stresată, atât de bulversată. Am cunoscut oameni noi, am experimentat lucruri noi, am dat examene. Am trăit prea mult în aceste câteva luni și acum nu știu ce să mai fac. Nu știu ce să scriu pe blog. Am multe idei, dar niciuna nu pare suficient de bună. Vreau să pictez, dar nu mă simt în stare să termin, vreau să citesc, dar mă ia somnul. habar nu am ce e cu mine.

 Și da, am intrat la facultatea la care mi-am dorit. Sunt norocoasa!

Un gând despre „N-am mai făcut nimic

Lasă un răspuns

