Într-o lume plină de Samantha Jones… fii o Carrie Bradshaw!

Urăsc femeile!

 Femeile sunt cele care au inventat misoginismul, nu bărbații.

d7946708336af287b9d88a8fb3e35d88

Mereu mi-a fost imposibil să mă integrez într-un grup de fete. Femeile moderne sunt atât de plictisitoare.  Se culcă cu oricine le iese în cale doar pentru că societatea nu le mai arată cu degetul, se folosesc de slăbiciunile bărbațiilor ca să le promoveze în carieră, înșală, vorbesc urât, se îmbracă de parcă sunt o bucată de carne la promoție, vorbesc doar despre diete, machiaj, haine, mașini scumpe, vacanțe pe malul oceanului. Și cea mai oribilă parte, ele mimează orgasmul.

O femeie care mimează orgasmul este o cauză pierdută.

Nu vreau și nici nu pot să fiu o parte din clica femeilor care mimează orgasmul, dar se culcă cu oricine le acordă puțină atenție. Eu sunt eu! Nu sunt frumoasă, nu sunt sexi, dar sunt interesantă, inteligentă, înțeleaptă, creativă, iubitoare, sinceră și feminină. Scriu – bine/rău, nu contează, fac ceva ce-mi place fără să aștept nimic în schimb. Poate sunt diferită, poate sunt de modă veche, poate am principii neadaptate societății de azi, poate e absurd să cred că sexul e mult mai bun atunci când există o conexiune emoțională. Poate, nu știu… m-am născut în secolul greșit.

Dar un lucru mi-e clar, sunt fercită. Sunt atât de fericită încât nici nu le aud pe toate acele femei care mimează orgasmul cum comentează despre celulita mea, despre coșurile mele de pe frunte, buzele nerujate, bluza uzată, blugii tociți, situația mea amoroasă, greșelile comise, râsul meu zgomotos, felul în care îmi parchez mașina, obrăznicia cu care vorbesc despre sex cu oricine.

Sunt doar eu cu mine! – fără regrete, fără frustrări. Sunt liberă pentru că găsesc în mine, în artă și în cactușii mei tot ce am nevoie. Sunt o Carrie!

Un gând despre „Într-o lume plină de Samantha Jones… fii o Carrie Bradshaw!

  1. Femei care nu se sfiesc să ceară bărbatului de lîngă ele în pat. Femei care știu să spună celui de lîngă ele cum trebuie să procedeze pentru a le face să juiseze, în loc să îl lase să orbecăie prin bezna unui vagin lubrifiat artificial și a unui clitoris ascuns și neatins. Femei care știu să își ofere mai întîi singure lărgirea pupilei, crisparea degetelor și convulsia trupului, înainte de a ști cum să o ceară unui bărbat. Femei care știu să conducă mîinile, buzele, limba și falusul acolo unde trebuie, pentru plăcerea reciprocă. Femei care nu se sfiesc să spună „Vreau asta!”.

    În fața tuturor acestor femei, mă-nclin!

Lasă un răspuns

