TAG: Liebster Award- Discover new blogs!

liebster-award

Îi mulțumesc Carminei pentru nominalizare. A fost o surpriză pentru mine, nu prea m-am mai ocupat de blog în ultima vreme și nu mă așteptam. Îți mulțumesc mult! :*

  •   Regulile: 
  1. mulțumește persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  2. răspunde la toate întrebările primite;
  3. nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  4. formulează 11 întrebări pentru cei nominalizați de tine;
  5. nu poți nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  6. trimite-le nominalizaților un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie;
  •  Iată întrebările primite și răspunsurile mele.

1. Ce te-a determinat să îţi faci un blog?

Mi-am pierdut cel mai bun prieten și aveam nevoie de o ancoră, blogul a fost ancora mea și încă este.

2. Cum ţi-ai descrie blogul în trei cuvinte?

Simplu. Nemuncit. Colorat.

3. Care este persoana pe care o apreciezi cel mai mult? (din lumea blogging-ului) 

Illusion bineînțeles! 😀

4. Spune un lucru mai ciudat despre tine.

Mă joc cu lobul de la ureche înainte să adorm, când sunt plictisită sau când mă gândesc la o soluție/post/proiect.

5. Este important ce cred  oamenii despre tine/faptele tale? 

Nu! – deloc.

6. Facebook/Instagram/Twitter/Wordpress. Ce alegi?

WordPress și Facebook.

7. Dacă ar trebui să oferi un sfat unui grup mare de oameni, care ar fi acela?

Iubiți cu pasiune, dăruire și putere de sacrificiu.

8. Bănuiesc că blogging-ul este o pasiune. Ce alte pasiuni ai?

Pictura, desenul, să confecționez chestii (handmade), cactușii și cititul, logic.

9. Crezi că vei ajunge la un nivel înalt cu blogul? 

La cât de leneșă sunt eu, mă îndoiesc, dar niciodată nu se știe. Sper că da!

10. Cum te vezi peste 10 ani? 

Undeva pe malul Someșului Mic, cu copila mea de 2, 3 ani în brațe.

11. Ce faci atunci când eşti trist/ă?

 Plâng. Mult. Apoi mă enervez pentru că am plâns, mănânc înghețată sau ciocolată, mă uit la un film și îmi trece.

  • Cele 11 bloguri:
  1. Diana
  2. W.D.
  3. Ice
  4. Desinențe
  5. Lucista
  6. XoXo Mikii
  7. Be the change you want to see in the world.
  8. Decembrie 1997
  9. Syminovici
  10. Diana Radu
  11. MANUELLAAA -UN BLOG SIMPLU
  • Întrebările mele pentru voi:
  1. Care e autorul tău preferat?
  2. Ce simți când scri ceva?
  3. Ce spune blogul tău despre tine?
  4. Ce crezi despre literatura română contemporană?
  5. Ce țară îți dorești să vizitezi cel mai mult?
  6. De ce îți este cel mai frică în viață?
  7. Care e cel mai mare regret al tău?
  8. Ce faci când ai o zi proastă?
  9. Carieră sau familie?
  10. Ce părere ai despre blogurile mondenităților?
  11. Ce-ai schimba la blogul tău?

Va pup si succes! 😀 ❤

13 gânduri despre „TAG: Liebster Award- Discover new blogs!

Lasă un răspuns

