Nu mai știu cum să fiu fericită

8df065ce2e07afb60913fff209942d81

   Așa cum mi-a spus un prieten „reacționezi brusc și foarte drastic.” – ohh, sunt impulsivă! Dau vina pe destin, pe coincidențe, pe alegerile altor oameni, pe trecutul meu, pe menstruație, căldură/frig/ploaie/vânt, pe lipsa de cofeină, dar în adâncul sufletului meu știu că e vina temperamentului meu. Sunt victima propriilor mele emoții. Sunt nebună! Eu nu aștept. Dacă nu sunt pe primul plan în viața cuiva dispar, poate pentru că acum foarte mult timp (când nu mă iubeam suficient) am acceptat-o pe the other woman în viața mea. Dacă nu mi se răspunde imediat la mesaje presupun că oamenii nu mă mai vor în viața lor. Eu nu aștept să mi se frângă inima, mi-o frâng singură cu presupuneri și șcenarii care există, de cele mai multe ori, doar în mintea mea.

Sunt paranoică pentru că am fost rănită de prea multe ori. Nu mai pot să am încredere în oamenii pe care îi iubesc, nu mă mai atașez de oamenii noi pe care îi cunosc, oricum știu că într-o zi vor pleca din viața mea.  Sunt goală. Mă vait că nu am prieteni, că nu sunt iubită, că nu sunt apreciată, dar sunt! Am tot ce mi-am dorit vreodată și totuși sunt nemulțumită, caut motive să mă cert cu cei din jur, caut motive ca să plâng, caut  motive ca să fac totul să fie rău. Ceva îmi lipsește și nu e vorba de frumusețe sau de bani.

Cred că îmi lipsește drama.

Ce să fac să-mi fie bine? Ce să fac să învăț să fiu fericită din nou?

Lasă un răspuns

