Ce-am învățat de la prietenii mei de sex masculin?

7b9c5951eb7b655051f5d3cef2a7be15

Așa cum știu deja toți cei care îmi citesc blogul, eu am crescut cu băieții, ca o barbară – purtam fustite și rochițe doar la serbări și, sincer, nici acum nu mă dau în vânt după ele. Datorită acestei creșteri barbare am învățat următoarele lucruri:

  1. Cum să merg pe bicicletă (cu mâini, fără, într-o rotă).
  2. Cum să leg pisicile între ele de cozi.
  3. Cum să prind șopârle.
  4. Cum să dau la pește.
  5. Cum să înot.
  6. Cum să joc fotbal, la mălai, ping pong, tenis, leapșa, etc.
  7. Cum să joc rogodelul (un fel de leapșa pe sub apă).
  8. Cum să fac bulgări de zăpadă tari și cum să-i arunc cu putere.
  9. Cum să dau cu pumnul.
  10. Cum să înjur.
  11. Cum să beau.
  12. Cum să mă distrez cu adevărat.
  13. Cum să conduc o mașină.
  14. Cum să folosesc fierăstrăul, bormașina, foarfeca de vie, toporul.
  15. Cum să am glume proaste și sarcasm rafinat.
  16. Totul despre sex.
  17. Cum să nu fac crize pentru că mai are cineva o bluză ca a mea.
  18. Cum să nu fiu obsedată de starea machiajului meu, de hainele mele, de lungimea unghiilor mele, de părul meu rebel.
  19. Cum să risc totul pentru nimic.
  20. Cum s-o dau în bară pentru că îmi pasă prea mult.
  21. Cum să mă îndrăgostesc rar și bine.
  22. Când, cum și în ce fel să fiu cu un tip pe care-l plac.
  23. Cum să nu las alte persoane să intervină în deciziile mele.
  24. Cum să fac sacrificii pentru binele altcuiva.
  25. Cum să-mi bag p— și să plec de lângă cineva care îmi face rău.
  26. Cum să fac o glumă în orice situație.
  27. Cum să scuip cu flegmă.
  28. Cum să profit de slăbiciunile băieților.
  29. Cum să cânt pe stadion.
  30. Cum să ofer timp și spațiu unei persoane.
  31. Cum să nu-mi exprim sentimentele când trebuie și cum trebuie.
  32. Cum să fiu nepăsătoare.
  33. Cum să mă fac respectată.
  34. Cum să promit mai puțin și să demonstrez mai mult.
  35. Cum să-mi ascund gelozia cât mai mult timp cu putință.
  36. Cum să fiu prea orgolioasă.
  37. Cum să mă închid în mintea mea, fără să comunic cu nimeni câteva săptămâni bune.
  38. Cum să mi se pună pata și să cred că eu mereu am dreptate, că eu știu tot, că eu nu am nevoie de nimeni.
  39. Cum să mă descurc de una singură.
  40. Am învățat că băieții cretini se laudă cu fetele cu care s-au culcat, pe când cei deștepți tac din gură.
  41. Că ouăle lor sunt foarte importante în viața lor.
  42. Că o înjurătură de mamă este urmată de un pumn.
  43. Că ei iubesc de două ori mai puternic decât noi, doar că nu arată niciodată cât de mult.
  44. Că ei nu suportă să fie criticați, ceea ce noi, fetele, facem mereu – îi criticăm.
  45. Că ei aleg întotdeauna fata cea mai diferită, dar între timp se distrează cu restul clonelor.
  46. Că ei nu observă dacă noi ne-am întors genele, ne-am luat o pereche nouă de cercei, ne-a ieșit un coș pe frunte, etc.
  47. Că lor nu le pasă de vergeturile noastre (absolut hidoase).
  48. Că băieții nu gândesc la fel de mult ca noi, la ei e alb sau negru, niciodată gri.

Am învățat foarte multe lucruri bune, dar în același timp, am învățat și  foarte multe lucruri rele…. Pesonalitatea mea e ba prea de băiat, ba prea de fată. Îmi e foarte greu să mențin balanța între eu băiatul barbar și eu fata înțeleaptă și înțelegătoare

6 gânduri despre „Ce-am învățat de la prietenii mei de sex masculin?

    1. Cineva ține doua sau trei pisici, câte poate, și altă persoană leagă cu sireturi cozile pisicilor – și râman așa legate una de alta. E foarte amuzant când pisicile încearcă să scape de șireturi.

Lasă un răspuns

