Facebook? Instagram? Messenger? WordPress? Wupp? DA sau NU?!

aplicatie-smartphone1

  Ieri am avut o problemă existențială. Să folosesc sau nu toate aplicațiile astea? La ce îmi folosește tehnologia? – oricum nimeni nu mă sună, nimeni nu mă caută, pot să mă uit la Sex and the City și fără ele. Așa că mi-am șters toate aplicațiile. Contul de instagram l-am șters cam de o luna. Trist. Îmi iubeam  pozele de pe instagram. Wupp nu mai am de mult, pentru că e inutil. Am messenger, e același lucru.

  Oricum, mi-am resetat telefonul la setările din fabrică, ceea ce a fost un lucru bun, funcționează mai bine acum. Pe facebook nu-mi mai apărea telefonul acela micuț și de cât timp am ieșt. M-am simțit de parcă trăiam în peșteră. Am vrut să-mi închid contul de facebook. Eram foarte decisă să nu mai fiu dependentă de toate chestiile astea inutile.

  Nu e prima oară când fac asta. Mă simt vinovată pentru că îmi plac toate aceste lucruri artificiale mai mult decât natura. Nu ar trebui. Ies undeva, un local nou,  caut parola la wi-fi, dau scroll pe facebook, instagram și nu comunic cu alte persoane, comunic cu aplicațiile mele.

 Sunt prinsă între ce ar trebui să fac și ce vreau să fac când vine vorba de tehnologie. Mi-ar plăcea să am cel mai scump telefon, cea mai cool tabletă, tastatură fosforeșcentă și toate alea, dar mă simt vinovată… știi cât rău fac toate astea planetei? E o luptă în mine zi de zi.

 Azi am renunțat. Tehnologia a câștigat. La dracu! Ador toate aplicațiile astea. Așa sunt eu!!!

5 gânduri despre „Facebook? Instagram? Messenger? WordPress? Wupp? DA sau NU?!

  1. Cred că depinde mai mult CUM foloseşti aplicaţiile, decât ce aplicaţii ai în telefon. Însă oricum majoritatea sunt inutile.

Lasă un răspuns

