Când și de ce e bine să-ți închizi facebook-ul

ffffff

Mulți cred că facebook-ul e o prostie și, din păcate, au dreptate. Noi nu mai știm să exprimăm emoții, noi postăm o melodie pe facebook, punem un status, un emoji. Nu e așa că e mai simplu? – e o porcărie. Presupunerile și interpretările apar de aici. Fiecare înțelege ce vrea.

Eu îmi închid facebook-ul de fiecare dată când am ceva important de făcut, când am un tablou de făcut, când trebuie să învăț, când sunt singură și trebuie să mă ascund sub plapână, poate, poate mă găsește  Făt-Frumos.  Nu se întâmplă niciodată asta. Sincer eu l-aș închide definitiv, dar e mai ușor să țin legătura cu prietenii mei. Oricum eu am în listă doar oamenii pe care chiar îi cunosc, am 435 de prieteni. Mi-am șters aplicația de pe telefon, o să șterg și messenger-ul. E cel mai bine așa, pot să trăiesc și fără el.

  • Când vrei să petreci timp real cu cineva.

Nu e așa că nu prea mai ieși afară cu prietenii sau cu iubitul/iubita pentru că oricum puteți să vorbiți pe facebook, afli de acolo ce fac, e mai simplu. Ești obosit și nu vrei să ieși.  Dacă facebook-ul n-ar fi ți-ar fi dor de el/ea și ai vrea să petreci timp real cu persoana respectivă, s-o privești în ochi ca să afli ce simte, s-o săruți ca s-o simți cum tremură.

  • Când ai de realizat un proiect.

Dacă ai facebook, când nu mai ai inspirație mai dai și tu scroll vreo două trei ore, că poate se întoarce inspirația.

  • Când nu mai știi încotro vrei s-o iei.

Toate citatele care apar la acasă te pot deruta, tinzi să iei o decizie în funcție de ultimul citat pe care l-ai văzut. Ai nevoie de timp cu tine insuți ca să afli incotro. Închide-l, e mai bine. Izolează-te, află ce vrea inima ta cu adevărat.

  • Când îți e greu și nu vrei să postezi toate căcaturile pe facebook.

Nimănui nu-i pasă că ți-a dat ție X. papucii. Stai liniștit, omule. E greu să te abții și să nu postezi, așa că închide-l, îl deschizi după ce ai mâncat tot frigiderul, te-ai certat cu toți prietenii tăi, te-ai îmbătat de supărare, adică când o să-ți treacă.

  • Când pur și simplu ai nevoie de o pauză de la toată drama inutilă de pe facebook.

Nu e așa că uneori vrei să te deconectezi de la toți și toate și să petreci niște timp în natură? sau cu al tău câine?

Oamenii trăiesc mai mult virtual decât în timp real acum. De aia foarte mulți sunt incapabili să relaționeze corect cu alti oameni, pentru că habar nu au cum să se exprime fără emoji. Nu e corect. Nimeni nu mai scrie o scrisoare, nimeni nu mai apreciază efortul pe care cineva îl depunde atunci când scrie ceva pentru cineva, nimeni nu mai e sincer. Toți ne ascundem după deget.

Așa că, închide-l! – e irevesibil.

Un gând despre „Când și de ce e bine să-ți închizi facebook-ul

Lasă un răspuns

