Cealaltă femeie

secret_garden__part_two_vii_by_slevinaaron-d6td6tj

Ai venit la mine cu bomboane de ciocolată și mi-ai zis „ am pe cineva”. Nu am zis nimic, parcă cumva știam,  de fiecare dată când te îmbătai ascultai „Să iubești două femei”. Mă priveai disperat, voiai să te pălmuiesc, să țip, să plâng, să te jignesc, să reacționez.  Tăcere! Ce era de zis? – nimic. Te-am privit rece și ți-am zis „bine, cine e?” – „e tovarășa”, o fată brunetă cu ochii negri, înaltă, prea frumoasă ca să fie reală, toți alergau după ea. Am tăcut iar. Am lăsat bomboanele pe banchetă, m-am dat jos din mașină și am plecat, tu ai venit după mine, aș fi preferat să nu o fi făcut. „ Alina, iartă-mă!”– te auzeam cum repetai asta la nesfârșit.  „Iartă-mă!” „Iartă-mă!” „Iartă-mă!” „Iartă-mă!” „Iartă-mă!” „Iartă-mă!”  Când n-am mai suportat să-ți aud glasul, m-am întors cu fața spre tine. Plângeai. Ochii tăi mari și triști erau roșii, mâinile îți tremurau. Nu înțelegeam nimic. „Nu vreau să pleci, nu mă lasă” -ai țipat la mine. Hmmm. Eram inertă, ne promisesem unul altuia luna de pe cer, știam câți copii o să avem, o fată și un băiat, pe fată trebuia s-o botezăm Amelia. De ce? De ce voiai pe alta? De ce plângeai? Am renunțat la orgoliul meu și te-am luat în brațe, am plâns cu tine, nu știam ce te doare, dar voiam să fac totul să fie bine. Printre suspine te auzeam șoptind „ești tot ce am, nu renunța la mine, nu mă lăsa”. Te-am șters de lacrimi, te-am sărutat scurt și ți-am promis că n-am să plec niciodată. Nici nu aveam cum, după atâția ani îți e greu să lași tot la primul obstacol.

Aventura ta s-a transformat într-o relație paralelă. După o ceartă îngrozitoare mi-ai zis că o iubești. Atunci a fost prima oară când am plâns din cauza celeilalte femei. Tu nu mă mai văzusei așa niciodată. Îți părea rău, dar o iubeai. Au urmat multe nopți de singurătate în doi, multe certuri și lacrimi. Nu mai aveam vlagă, nu mai eram cine eram, nu-ți mai vorbeam, nu mai voiam să mă atingi. Rămâsesem lângă tine așa cum îmi cerusei, fără să zic nimic, fără să fac nimic. Eram ca un câine loial pe care uiți să-l hrănești. Încet, încet relația ta cu ea s-a stins, eu am rămas acolo. Dintr-o dată mă voiai mai mult, îți păsa mai mult, vedeai în sfârșit că iubirea mea este infinită. Tăcere! Tăcere! – eu tot nu am zis nimic. Ai crezut că nu-i nimic, că te-am iertat, că te-am înțeles. Voiai să fiu, din nou, caldă și plină de pasiune, spontană și impulsivă, să râd, să te las să mă gâdili. Într-o noapte m-ai întrebat „ de ce te-ai schimbat? ești rece ca gheața…” Te-am sărutat, m-am făcut mică în brațele tale și ți-am zis că mi-ai frânt inima. În acel moment tu nu ai înțeles la ce m-am referit.

 Peste câteva luni, am plecat. M-a durut întreaga mea ființă să mă despart de tine. Tu erai centrul universului meu. Din acea zi mi-am jurat mie că nimeni niciodată nu va mai insemna atât de mult pentru mine, nu m-am mai lăsat să iubesc într-un asemenea fel. Mi-a luat doi ani să mă adun și încă nu sunt bine. Nu am încredere în nimeni, la primul semn de probleme într-o relație îi dau cu piciorul… mă protejez.

Să știi că te-am iubit, te-am iubit atât de mult…

6 gânduri despre „Cealaltă femeie

  1. Frumos suflet ai!! Eu am trecut de 2 ani și tot nu înțeleg cum Iubitul meu vrea sa fim „prieteni”, de dragul „copiilor” , dupa ce și/a găsit „jumătatea”😕…! Acum 14 ani a simțit că sunt eu aceea cu care va îmbătrâni, dar iată cum viața i-a trimis-o abia la 40 de ani. . 😏 Universul lucreazà…. Si îi mulțumim!!

  2. Imi imaginez cat de greu ti-a fost la aflarea vestii ca iubeste pe alta..si totusi pentru ceva vreme ai ramas langa el… Eu nu as putea sa fac asta.. Intr-un final e bine ca l-ai lasat 😡

Lasă un răspuns

