Nu-ți face iluzii că vom fi vreodată împreună

4bffa7a1a50805a7bc33f83d6adad60d

El m-a avertizat, eu nu l-am crezut. Mi-am zis mie că are motive întemeiate pentru care nu mă vrea, dar adevărul este că nu are. Nu există nu am timp, nu există nu pot, nu există am ceva de rezolvat mai întâi, există doar nu te vreau. Întotdeauna a exista cineva sau ceva mai important ca mine și oricât m-am străduit să înlătur aceste obstacole nu am reușit. Adevărul este că eu am fost obstacolul în tot acest timp, eu am fost problema , el nu m-a vrut pentru că sunt eu. Visesz prea mult, sunt mult prea sensibilă, mă lamentez prea mult pe blog, citesc prea multe aberații, scriu romane de dragoste, îmi pasă prea mult, beau prea mult, sunt prea dată peste cap, trăiesc în lumea mea, sunt prea introvertită, vreau o familie – cine mai vrea asta in ziua de azi? Eu nu sunt înaltă și brunetă. Eu nu mi-am bătut joc de inima lui, de demnitatea lui. Eu l-am susținut, eu m-am străduit, eu l-am iertat de fiecare dată, eu l-am certat ca să devină mai bun, eu l-am lăudat, l-am apărat de criticile celor din jur, i-am dat cadouri și mesaje drăgălașe, am stat acolo așa cum sunt eu idioată și proastă, numai pentru el. Am așteptat, am respectat promisiuni. În ochii mei, el e un erou.

Știu că am greșelile mele, că sunt impulsivă, că sunt copilă, că ascult de unul și de altul când nu trebuie, că îmi e frică să iubesc, dar mi-am cerut iertare de fiecare dată, am dat tot ce am avut eu mai bun. Și nu e de ajuns. Normal că e vina mea, știam deja că nu sunt genul de fată care merită atenție și iubire. Eu sunt fata aia pe care o folosești pentru ego-ul tău rănit, apoi o azvârli. Am mai trecut prin asta, sunt bine. M-am obișnuit. Nu trebuia să cred că va fi altfel, nu avea de ce să fie altfel, pe mine tot așa mă cheamă.

Sunt atât de proastă!

Acum trebuie să-mi adun sufletul de pe podea. De ce am mereu impresia că într-o zi cineva va observa cât de incredibilă sunt? De ce cred că toți cei din jurul meu au inima ca a mea? De ce cred în iubire? – tot ce mi-a adus vreodată a fost dezamăgire și durere. Nimeni nu o să lupte pentru mine. Nimeni nu o să mă pună pe primul loc. Nimeni nu va înțelege vreodată felul ăsta al meu de-a fi.

El știa tot despre mine, i-am spus cel mai mare secret al meu, i-am explicat trecutul meu… nu mai contează. Am fost proastă! Eu am fost un refugiu pentru el, o idioată, o inimă caldă. Habar nu am ce am fost, dar nu meritam toate astea. Nu din nou. Nu e corect.  M-a jucat pe degete ca pe o monedă. Sunt prea proastă!

2 gânduri despre „Nu-ți face iluzii că vom fi vreodată împreună

Lasă un răspuns

