Nu mai știu…

55fdfe4daa1a216aefbcbbd8d31d2662

Nu am înotat deloc vara asta – pur și simplu n-am mai vrut.  Nu știu ce se întâmplă cu mine. Eu nu sunt așa. Mi-am irosit timpul cu drame, prea multe drame. Mă privesc în oglindă și nu mă recunosc, cerșesc iubire, mă ascund de adevăr, adorm plângând. Ce-am făcut cu sufletul meu? Puf, spune-mi! Spune-mi, te rog, cum să fiu eu din nou… Puf! Puf! Puf! învață-mă să mă bucur de apă din nou. Puf! Unde ești? Ce faci? Cu cine ești? Puf? Puf, de ce m-ai lăsat singură? Puf!!

Nu are rost, n-o să-mi răspunzi…

Ai fost mentorul meu,  adevărul meu, destinul meu. Unde ești când am nevoie de tine?

Nu contrează…

Nu mai știu să înot… nu mai știu să înot… nu mai știu să înot…

Cum?

Nu se poate… apa era tot ce aveam… apa… apa…

nu mai știu să înot, puf… puf… nu mai știu…

o să mă înec.

Puf,  o să mă înec!

nu mai știu să înot… nu mai știu… nu mai știu…

Lasă un răspuns

