Dacă plouă – te înșel cu Jace…

jaceee

Trebuie să-ți mărturisesc că te-am mințit. Tu nu ești singurul. Mai am pe cineva…  Îl cheamă Jace. Are părul blond, rune (un fel de tatuaje) și dacă vrei să-l iei la bătaie îl găsești printre paginile seriei The Mortal Instruments, dar te anunț că este un Shadowhunter s-ar putea să te bată. Îmi pare foarte rău… nu ar trebui să te înșel, dar nu mă pot abține el e jumătate demon, are o aură malefică în jurul lui. El reprezintă perfecțiunea.

 Acestea fiind spuse, dragul meu, azi toată ziua sunt cu nasul în cărți. City of Glass e seria de azi. Aș vrea să petrec mai mult timp cu tine, dar nu pot. Îmi place să citesc SF-uri. Mie îmi place să citesc în general, dar pentru un SF bun pot să uit gustul buzelor tale, mirosul de tutun, mâinile tale în jurul meu. Nici mie nu-mi vine să cred că e posibil… Mereu am crezut că nimic nu e mai bun ca tine. O să fii gelos pe această pasiune a mea pentru SF.

Știi ce te-ar face iubitul perfect? – cumpără-mi romane SF. Ohhh, nu! Stai! Și mai bine, cumpără-mi serii SF.

Vorbesc serios.  Nu-mi spune te iubesc, nu-mi aduce flori. Cumpără-mi cărți și plăci vinil

Lasă un răspuns

