Dragă societate,

1652b314ba02ac3ce84311ee3f96dc22 Poate într-o altă viață o să fiu ca ele. O să fiu frumoasă și o să investesc mai mult în avorturi decât în cărți. O să distrug viața băieților buni. O să înșel. Poate da… poate nu… poate o să mă reîncarnez într-un cactus. Da, ar fi bine, atunci o să fiu imună la atingerea ta, dar tu nu.

Sunt cine sunt. Îmi tot spun asta. Nu pot să fiu superficială, nu pot să fac bot de rață în poze, nu pot să port unghii cu gel, nu pot să port platforme de 15 cm, nu pot să port rochițe mulate, nu pot să-ți iubesc trupul mai mult decât sufletul. Poetul meu preferat este Bacovia, nu Blaga… înțelegi? Nu înțelegi! Hmm, nu are rost să-ți explic, oricum ar fi o să le preferi pe ele. o să te întorci la mine când o să cauți o fată pe umărul căreia să plângi. Poate o să fiu acolo, poate nu. Mie îmi place de mine și cred că e tot ce contează.

  Am obosit. Am cerșit destul.

Cred în devotament și respect, prietenie și iubire. Cred în adevăr. Mai am puțin și o să fiu o adevărată femeie, una citită căriea nu-i e rușine să-și plătească singura chiria, să gătească, să iubească cu toată inima, să meargă pe jos pentru că un taxi e prea scump, să fie puterea unui bărbat, să fie demnă, să plângă, să iubească natura.

Știu că într-o zi voi face o schimbare în lumea asta, una mică, foarte mică, dar o voi face. Voi face o inimă frântă să zâmbească, voi ridica moralul cuiva, voi fi acolo pentru cineva care plânge. Astea sunt schimbările care contează.

Dar poate într-o altă viață voi fi ca ele, ca cele pe care le preferi tu…poate atunci ne vom reîntâlni și mă vrei iubi.

2 gânduri despre „Dragă societate,

Lasă un răspuns

