Iubirea absolută

d60db1eb4cbbe3741b3cd890220bb3a8

 Romeo și Julieta?  Anna Karenina și Vronsky? Elizabeth și Darcy? Maitreyi și Allan? Casanova și Francesca? Ali și Noah? Jamie și Landon? Nu visăm cu toții la asta? La o iubire absolută? Sau poate e doar visul celor care citesc prea mult, văd prea multe filme și ascultă jazz. Eu aș număra momentele cu el, aș trăi pentru ele, nu contează decorul, nu contează dacă am sau nu buzunarele pline. El e tot ce contează. Să fie al meu. Și sunt condamnată pentru asta. „În ce lume trăiești?” „A. nu mai ai 15 ani, te rog, nu mai crede în balade.” „Care iubire?” „Nu te mai uita la filme siropoase.” „Ehh, iubire! Bani să ai!” – toată lumea știe teoriile astea, dar ele trec pe lângă mine. Sunt o vestă antiglonț. Pot să țipe la mine, pot să mă închidă într-o temniță, pot să-mi ia și să-mi facă orice, eu cred în iubirea absolută.

   Poate sunt nebună, poate cred într-un miraj, poate am să mor și tot n-am să-mi satisfac setea asta pentru iubirea absolută. Cui îi pasă? Măcar eu cred în ceva, eu sunt cineva dacă mă dezbraci de hainele de firmă și îmi furi toți bani. Eu sunt reală, eu exist cu adevărat. Îmi hrănesc sufletul mai mult decât trupul. Tu în ce crezi? bani? I-ai după tine!

  Sunt din ce în ce mai puține femei care simt și trăiesc în toată puterea cuvântului. Au devenit sclavele unor porci cu limuzine. Îngrozitor. Tot mai puțini bărbați sunt bărbați, ei nu cuceresc o femeie, o cumpără. Și cică prostituția e interzisă! ha!

Așadar, cine e mai de condamnat? Eu sau tu?  Cel ce crezi în puterea banului, cel ce ești gol pe dinăuntru, cel ce nu vede frumusețea din lumea asta.  Știu, o să-mi spui că o să mor singură așteptând un prinț pe cal alb. Nu-mi pasă. Mai bine mor singură și sinceră, decât înconjurată de oameni a căror loialitate le-am cumpărat-o. Nu are rost să mă chinui să-ți explic… oricum mă vei condamna, oricum mă vei jigni.

Tot ce știu e că într-o zi am să mor pentru asta, pentru iubirea supremă.

Lasă un răspuns

