Scrie! Scrie! Scrie!

b626fe81eb17402c55a59fb6a3b755e1

Unde să scriu în tren? Tu nu vezi că nu am inspirație? Am vrut să scriu despre CFR sau despre niște porumbei pe care i-am vazut în gară, dar astea nu sunt subiecte. Ce să scriu despre CFR?- oricum tot cu 70km/h merge trenul(dacă ai noroc). Nici nu am timp, nu știu ce opțional să aleg. Nu știu dacă engleza e curs obligatoriu sau trebuie să-mi aleg eu o limbă străină, că de e așa aleg spaniola sau germana. Apoi economie nu știu de care sau filosofia dreptului? Unde e sala aia? – nu știu. Credite? câte? – Așa multe? Sport?- nu s-a afișat orarul.

Ehh! Du-te și întreabă la secretariat, după ce înveți care autobuz te duce acolo, după ce faci cumpărături, după  ce o duci pe maică-ta la gară.  După, după, după…

Pai și scrisul? – care scris măi fată? despre ce vrei să scriu? Despre opționale? O să văd. Poate fac o nouă categorie pe blog: Studentă la drept. Și până la urmă de ce am ales dreptul? Puteam să dau la istorie sau la filosofie… e un mister pentru mine, dar cred că o să-mi placă. Poate aleg germana la curs facultativ… hmm! sau eu știu… poate spaniola.

Orașul.. orașul e frumos, dar asta știam deja. Ieri am mers pe jos. Plouă. Îmi place când plouă.

Poate o să dorm puțin, maine mă trezesc devreme…

2 gânduri despre „Scrie! Scrie! Scrie!

Lasă un răspuns

