De ce am ales dreptul?

Book_by_blindmanphoto

A fost ceva la întâmplare. Învățam Consituțiile României prin ianuarie pentru olimpiadă și mă fascinau. Am discutat cu tata la masă despre ele, despre Regele Carol I, despre cât de imbecil a fost Mihai, despre comunism. Pe scurt, despre politică. Tata mi-a zis în glumă „ tată, dă la drept”, după ce am scris un eseu de 7 pagini la istorie despre constituții și am luat aproape 10, i-am spus tatălui meu că dau la drept, dar nu în București.  La început nu m-a crezut,  cum să plece fata lui în celălalt capăt al țării? Am tăcut din gură, am învățat pentru bac, am ținut toată ideea asta de plecat numai pentru mine și cei mai apropiați prieteni ai mei.

 De ce am ales Clujul? – asta e un secret pe care nu-l voi dezvălui (cititorii mei știu adevărul). Ceea ce pot spune este că a fost cea mai bună alegere din viața mea, e altceva și orașul are mult mai mult farmec decât capitala. Or să-mi sară bucureștenii în cap.

Acesta este primul post din noua categorie: Studentă la drept. Promisesem ieri aceasta categorie și am zis să mă țin de cuvânt.

Lasă un răspuns

