Un tsunami de tristețe

summer_wind_1_by_sara_with_a_gun Nu am avut niciodată pe cineva care să mă sărute, să mă țină de mână sau să mă ia în brațe cu intenția de a rămâne în viața mea. Am fost mereu premiul de consolare al tipilor care abia s-au despărțit de iubitele  lor. Sunt un refugiu, inima mea așa distrusă cum e ea, e caldă și primitoare. Da vorbesc mult despre mine, beau și mai mult, dansez aiurea, sunt un fel de bla, bla, bla de care nu vrei să ai parte. Sunt vraiște. Eu îmi cumpăr singură cadouri de ziua mea, îmi zic singură la mulți ani, mănânc ciocolată de ziua îndrăgostiților, dar de fiecare dată apare câte o prietenă care îmi zice „ dar ție nu-ți place să te țină cineva în brațe?” – nu știu, poate mi-ar plăcea. Anul ăsta de ziua mea, am mâncat un tort de ciocolată – el a fost cel care m-a ținut în brațe. Înțelegi ce vreau să spun?

Eu n-am fost iubită de cineva niciodată, eu nu știu ce aia o relație adevărată, nu știu ce merit și ce nu, nu înțeleg când, cum și în ce fel se exprimă sentimentele. Fac și eu cum mă duce capul. Greșesc de fiecare dată. De data asta am încercat atât de tare încât m-am trezit într-un ocean de lacrimi. Eu nu știu cum să fac pe „greu de cucerit”, eu nu știu cum să controlez gelozia, nu știu cum să iubesc persoana potrivită.

Eu sunt eu. Înfrunt lumea asta rece singură, fac multe greșeli și sunt prea impulsivă.

Eu sunt motivul pentru care cei pe care îi iubesc pleacă. Da, da eu! Îi iau la goană, le testez limitele, îi jignesc.

Mie îmi place să fiu singură, de câte ori am șansa de a fi cu cineva îi dau cu piciorul.

2 gânduri despre „Un tsunami de tristețe

  1. Extraordinar de bine redat, cu doza necesară de tristețe cu toate cuvintele așezate la fix pe portativul dureros al singurătății. Nu ești singura căreia îi place să fie singură 🙂 dar nu suntem adaptați să film singuri…

Lasă un răspuns

