Drept – primele păreri

417ab0fcd8e6eaa9bbec2d5e1e4d03a2 Opționalele mi-au dat bătăi de cap. Ce să aleg? Filosofie pe care o ador sau istorie pe care o iubesc, dar e mai mult de învățat. Bineînțeles, am ales istorie. Dna. Dincă (profa mea de istorie din liceu) ar fi mândră de Alinuța ei.  Mi-a luat ceva timp până am înțeles că la cursuri prezența este facultativă, iar la seminar obligatorie. Adică de ce sunt seminarele mai importante decât cursurile?

Constituția României = Biblia studentului la drept.

Codul civil = Ghid de supraviețuiere în junglă.

Cam așa ni s-au prezentat nouă lucrurile. Am citit deja Constituția și câteva pagini din nebunia aia de „Introducere în drept civil”, apoi m-a luat somnul și m-am culcat. Unele chestii sunt interesante, dar sunt foarte multe legi organice și particularități ale lor care te aduc la disperare.

Dreptul roman nu este un fel de istorie. Nu… e o abureală. După trei ore de vorbit despre Caesar și Octavian, nici cafeaua nu te mai învie. Serios, mai ales că în amfiteatru nu se aude chiar foarte bine până în spate, uneori nu se aude deloc, depinde de prof.

Proful de constituțional e cel mai tare, te duci de drag la curs.

Azi am  stat la facultate  7 ore. Am  avut 3 ore de roman, 2 de teoria generală a dreptului, am avut pauză două ore și ne-am întors la engleză. Am ajuns la 5 și puțin acasă. Luni am cele mai multe cursuri, în rest totul e super lejer (ca să ai timp să tocești acasă).

Oricum facultatea de drept este o facultate a tocilarilor, cine spune că nu este, te minte.

Lasă un răspuns

