El mi-a schimbat destinul

d2715513094e9e8dba7c7f0916a5ea0e

Nu am crezut niciodată în suflete pereche, dar când îl văd pe el fumând cred cu toată ființa mea. Mirosul (și gustul) lui de tutun e unic. Îmi e greu să recunosc, dar mi-a schimbat destinul. E ca și cum cineva mi-a deschis ochii, mi-a dat sens și direcție. Eu sunt vraiște, din toate punctele de vedere. Am părul mereu ciufulit și încurcat, unghiile scurte și oja sărită, încălțămintea murdară, eșarfa șifonată, vorbesc mult și prost, de cele mai multe ori aberez, sunt nehotărâtă, am stări de spirit schimbătoare, iau decizii pe moment și niciodată, dar absolut niciodată, nu mă gândesc la consecințe. Îmi e greu să mă adun. Lui nu-i pasă, din contră, mă învață cum se face. Odată am fost să-l văd și luasem bluza cu fața în spate. S-a străduit să nu râdă de mine și am apreciat. Nu știu dacă realizează cât de mult m-am schimbat datorită lui, el e tot ce nu sunt eu. E calculat, e hotărât, e atent, vorbește scurt și la obiect, se gândește la consecințe. L-am rănit de multe ori, încă îl fac să treacă prin multe și uneori aș vrea să-i mulțumesc, dar nu-mi acceptă mulțumirile. Sunt geloasă pe lucruri absolut aberante. Vreau atenție 24h din 24h. Mă îndoiesc mereu de el, chiar dacă știu că nu am de ce. Sunt greu de iubit.

Fericirea lui e cel mai important lucru pentru mine. Dacă el zâmbește, zâmbesc și eu. Dacă el e supărat și eu sunt supărată.

Nu știu când a decis el că eu merit efortul, dar în acel moment viața mea s-a schimbat. Nu știu ce se va alege de viitorul meu cu el, nu știu ce decizie o să ia în ceea ce mă privește. Trebuie să aștept. Uneori nu sunt capabilă să aștept, pentru că sunt nerăbdătoare, trăiesc constant cu impresia că mâine s-ar putea să fie ultima zi din viața mea. Și cred că asta îl supără. Alteori îmi e prea dor de el și îi arăt asta în cele mai bizare feluri.

Cred că în viața unei fete există doar un singur el care îi schimbă destinul. Acel el e singurul care contează, singurul care te face fericită, singurul pe care-l vrei, singurul care merită, singurul pentru care știi că ai face cam orice  numai să fiți împreună.

5 gânduri despre „El mi-a schimbat destinul

  1. Cat de dragut! ♡ mi se pare mie, sau acest articol este inspirat din ceva ce s-a intamplat de curand in viata ta? ( intreb asta pentru ca am observat o schimbare de perspectiva, o alta atitudine …in ultimele tale articole ♡)

Lasă un răspuns

