Jon Snow

jon-snow-doesnt-know

  • Adică… cum adică nu știi cine e Jon Snow? Tu faci mișto de mine? Băăă, tu trăiești în peșteră? Jon Snow e cel mai bun dintre cei buni – și mie nici măcar nu-mi plac bruneții. Ahh, tu nici nu știai că e brunet. Pfff!!! Dacă nu știi cine este Jon Snow trăiești degeaba. Serios!
  • Nuu, chiar nu știu cine e.
  •  Stai fată că îți povestesc eu despre el… fii atentă! Ești atentă? Tipul asta e un actor, el are un nume pe care nu-l știu și nici nu vreau să-l știu, înțelegi? Noi, fanele lui îl știm drept Jon Snow din GOT și atât. I se mai zice și bastardul sau viitorul rege al umblătorilor albi, dar deja îți dau prea multe detalii. Da fată, deci cum spuneam e bun rău. E brunet, înalt, nu e vreun musculos din ăla scârbos, are părul creț și puțin lung, picioarele drepte.
  • Fată, dar de când picioarele drepte sunt sexi la bărbați?
  • Cum  de când? De când l-am văzut prima oară pe el. Aoleu!!! Mai sunt și alte filme cu el și în alea e bun. Lumea îi zice you know nothing pentru că era virgin la început în serial. Hai să îți arăt o poză.
  • Daa, arată bine.
  • Arată bine? El este zeul suprem al bunăciunilor din filme și seriale!!! Doamne, ce prostii spui și tu… vai capul tău!
  • Fată, eu am iubit nu pot fi obsedată ca tine de tipi din aștia.
  • Uită-te fată la serial, cel mai bine așa.

Peste două săptămâni:

  • Fată, ai dreptate el este zeul suprem al bunăciunilor, abia am terminat sezonul 1.
  • Aha-ha-ha! Bucură-te de el cât mai poți că în sezonul 5 moare.
  • Nuu!! Fata, termină cu glumele astea proaste!
  • Nu glumesc.
  • Moare? Aoleu!!! – cum o să trăiesc eu fără el?
  • N-ai zis că ai iubit?
Lasă un răspuns

