Luni = horror day

journey_in_books___land__by_m0thyyku

Nu a fost chiar horror pentru că am apucat să mănânc de la KFS cu ale mele colege.

De ce este luni o zi de groază?

Pentru că am cursuri de la 8 în Amfiteatru Mare. Trei ore de roman –  moarte clinică după primele 30 de minute, două de TGD (teoria generală a dreptului) – la astea două ore în general stau pe facebook, pentru că în PDF-urile de la profa explicațiile sunt mai mult decât suficiente. De la 13:00 la 15:00 avem pauză. În acea pauză nu are rost să merg acasă, așa că merg cu colegele să mâncăm ceva fast food. Cele două ore de engleză, în mod normal, sunt orele mele de somn… deci nu, nu mă simt bine la curs.

Fac 30 de minute pe jos până în Mărăști. Ajung la 17:20 acasa, deschid laptopul și eventual citesc ceva.

Cel mai oribil lucru al zilei este că trebuie să mă trezesc la 6:30. De ce? -ca să am timp să mă aranjez și ca să prind locuri în față, în spate nu se aude și eu nu stau la balcon.

Cum zicem, horror day.

Lasă un răspuns

