Mă vrei pentru mai târziu

your_hands__by_musicandphotography-d3cf3oo

 Ce credeai că am să cred toate aburelile tale? Să nu crezi că sunt supărată, n-am de ce. Mă doare că m-ai luat de proastă, atât, ai impresia că eu nu știu că tu mă minți? – am citit mai multă psihologie decât jucători de fotbal știi tu. Doar pentru că aleg să nu văd anumite lucruri nu înseamnă că nu le văd. Nu sunt proastă, fac pe proasta ca să te simți tu bine. Poate întotdeauna înseamnă nu. Dacă nici eu nu știu atunci cine să știe? Sunt fată, am folosit poate pe post de nu de la trei ani.

Eu știu că tu mă  vrei pentru mai târziu, mă vrei pentru că tot timpul te pun pe tine pe primul loc, mă vrei drept rezervă… până la urmă eu sunt proasta care te așteaptă…

 Nu am dreptul să-ți cer nimic, nu am dreptul să susțin sus și tare că m-ai rănit, nu am dreptul să fiu geloasă sau supărată. Ce treabă avem noi unul cu altul? M-ai aparținut?- nu. Am fost a ta? – nu.

Dramele mele nu au niciun rost…

Eu te vreau acum nu mai târziu,  poate mai târziu o să trebuiască să mă mut în Japonia? Ai veni după mine?- nu. Ai aștepta să mă întorc? – nu. Ai incerca să mă oprești din drum?- nu. Dacă eu te-aș ruga să mă aștepți în timp ce eu ies în club cu geanta plină prezervative, ai aștepta? – nu. Dacă mor mâine, ai plânge la înmormântare? -nu.

Eu am luptat pentru toată chestia asta a noastră, eu am venit după tine, eu am așteptat să te întorci, am încercat să te opresc din drum. Am așteptat liniștită acasă în timp ce tu îți găseai pe altele. Și dacă mâine ai muri, aș muri cu tine. Dar orice ce aș face, tu n-o să faci la fel pentru mine, eu nu sunt o alegere, sunt o opțiune.

Lasă un răspuns

