Leapșa #2

dreaming_shell_by_allidzi-d4z85ea

 Mulțumesc Bookysme pentru nominalizare.

Eu nu o să pun alte întrebări, nu o să aleg alte bloguri – nu pentru că aș fi prea cunoscută în lumea blogging ci pentru că nu mă simt în stare acum, mă vindec de propria idioțenie, dar am să răspund la întrebările care mi-au fost adresate.

  1. Cum ai ajuns în „lumea” cărţilor?

Tata obișnuia să-mi citească când eram mică, el e cel mai mare idol al meu, așa că, normal cărțile au devenit modul meu de a fi ca el.

2. Uită-te în jurul tău şi spune-mi ce carte se află cel mai aproape de tine în acest moment? După ce ai găsit-o, du-te fuguţa la ea şi spune-mi care este primul fragment de la pagina 22.

Shutter Island -Dennis Lehane „E de pe vremea când mă jucam de-a războiul. De când eram mic. Eram prin pădure cu un alt puști și trăgeam cu praștia unul într-altul.”

3.Care este citatul preferat dintr-o carte pe care ai citi-o?

„Love made you a liar” – Mortal instruments, City of Ashes – Cassandra Clare

4. Ai găsit vreun personaj cu care te identifici? Care este acela şi de ce?

Gavrilescu,  La țigănci -Mircea Eliade. Pentru că este un artist ce iși ratează destinul pentru că pierde iubirea vieții lui.

5. Un film făcut după una dintre cărţile preferate? Ce ţi-a plăcut sau nu ţi-a plăcut la el?

Domnișoara  Christina – Mircea Eliade. E un film destul de bun, având în vedere că este o producție românească. Am citit multe cărți după care s-au făcut filme însă am ales acest film pentru a sublinia valorile noastre.

6. Ultima melodie pe care ai ascultat-o?

Nu știu exact, am ascultat (și încă ascult) un mix tape indie/folk.

7. Urmăreşti seriale? Dacă da, ce mi-ai putea recomanda?

Demonii lui Da Vinci – cel mai bun serial, priviți dincolo de poveste, priviți artistul. The Originals, The Vampire Diaries, Game of Thrones – acesta este un alt serial foarte bun, merită vizionat, Grey.s Anatomy.

9. Ce impresii ţi-a lăsat blogul meu?

Te admir. Nu aș putea niciodată să scriu doar despre cărți, eu mereu pun 3/4 din viața mea în posturile de pe blog. Al tău e un fel de anticariat, e mult de muncă.

11. Cartea pe care o citeşti acum, este…?

Mortal Instruments, City of Fallen angels – Cassandra Clare

12. Crezi că literatura contemporană este prea diferită de cea a secolului trecut? De ce?

Este foarte diferită, chiar opusă. Literatura secolului trecut promova miturile antice, le adapta societății de atunci, punea iubirea pe un piedestal înalt, introspecția este reală, vie. Concluziile la care ajungi după ce citești ceva din secolul trecut, te fac să nu mai poți adormi câteva nopți. Literatura contemporană este un fel de fast reading.

13. Care este editura ta preferată?

Nu am o editura preferată. Editura nu are nicio relevanță pentru mine, e un moft care nu dă valoare unei cărți. Nu citesc o carte pentru că este „de firmă”  sau pentru că i s-a făcut publicitate, ci pentru că are substanță.

2 gânduri despre „Leapșa #2

Lasă un răspuns

