Am inima neagră

a_bad_dream_by_inessa_emilia”Am rănit singura persoană care mi-a fost alături cu adevărat și nici măcar nu-mi pasă. Îmi place. Mă simt vie când cei din jurul meu suferă, când simt și ei ce simt eu. Îi fac să mă iubească, apoi plec. Nu pot fi de încredere. Tot încerc să-mi spun că a fost vina lui, că nu l-am rănit, dar adevărul este că eu sunt bine și el nu este. Poate mă urăște.Dacă plecarea lui nu mă rănește, asta înseamnă că sunt un monstru? Tot ce vreau e să sufere la fel de mult ca mine, să simtă durerea din oasele mele. Să înțeleagă pentru totdeauna că eu niciodată nu voi fi asemenea celorlalte fete care i-au trecut prin pat. Eu sunt fata rea care pretinde a fi bună. Nu invers. 

 Am suferit și eu cândva…acum sunt imună la orice. Dacă vrei să rămâi lângă mine bine, dacă nu ușa e deschisă. Dacă vrei să accepți că sunt nebună, bine, dacă nu -luptă-te cu demonii mei- te asigur că sunt de partea lor. Dacă vrei să înțelegi că te voi vrăji cu ale mele cuvinte, dar nu cred ce scriu, bine, dacă nu -nu încerca să mă faci să scriu adevărul -nu o să-ți placă. Dacă vrei să vezi dincolo de râsul meu colorat, de ochii mei mari, bine, dacă nu – asta e! 

Sunt înconjurată de mister. O să-ți spun doar ce vreau eu să știi, o să te mint, o să te joc pe degete, o să fiu mereu victima, o să-ți arăt tot ce-i mai frumos în tine, apoi voi distruge tot ce se poate distruge, o să te fac să-mi spui toate secretele tale ca să le pot folosi împotriva ta. Mereu voi avea un pas înaintea ta. Niciodată n-o să-mi pese ce zice lumea despre mine. Nu te poți răzbuna pe mine. Sunt imună la cuvintele tale, pentru că tot ce știi tu despre mine este o minciună.

Eu sap în sufletul celor pe care îi iubesc, îmi vărs furia pe ei. Eu nu sunt o fată bună. Eu mă hrănesc cu drama, cu durere.  Dacă ceva nu este stricat, nu este frumos, pur și demn.”

6 gânduri despre „Am inima neagră

    1. Asta este o fictiune, de aia are ghilimele. 😉 Daca e scris la persoana I nu inseamna (neaparat) ca este despre mine.
      Inainte sa-ti dai cu parerea mai invata una alta despre scris.

  1. Foarte frumos articolul! Ma regasesc ( nu total, bineinteles, avand in vedere ca oricum ai surprins totul in mod exagerat- efect stilistic care prinde foarte bine, dupa parerea mea ). ♡♡ Esti foarte talentata, posteaza mai des!

Lasă un răspuns

