Ce mai cred despre drept?

47e1691eabe8e8fcf4dbe9d023ca2a18

 Deja m-am acomodat la drept și îmi place – ceea ce este de neașteptat. Eu mereu am crezut  că m-am născut să revoluționez prin creație, că regulile sunt făcute pentru a fi încălcate, că o să ascult rock la maxim pentru tot restul vieții mele. Dar nu e chiar așa. Se pare că îmi place eleganța și conduita  dreptului. Îmi plac termenii juridici și bărbații care se îmbracă „la costum”. Credeam că dreptul o să mă priveze de libertatea creației, de cultură generală – ei bine, e chiar invers – mi-a îmbogățit considerabil cultura generală, și creez chiar mai bine ca înainte.

Nu prea îmi mai place constituționalul, în mare parte pentru că e plin de erori.

Sunt membru ELSA Cluj- Napoca. O să scriu despre organizație mai pe larg în alt post.

Sunt bună la civil – cred și sper.

Mi-am făcut prieteni. În Grey’s Anatomy în sezonul 1, episodul 1, Dr. Webber le spune stagiarilor că vor avea doar prieteni doctori. La fel e și cu juriști, voi avea doar prieteni juriști. În primul rând, pentru că în lumea asta mă învârt. În al doilea rând, pentru că nu am timp să cunosc oameni din afara acestei lumi și nici interes.

Ubb e o facultate tare bună. Unii se plâng. Alții cred că e mai bine la București – nu este. Nu ai cum să vii în Cluj și să zici că e mai bine la capitală. E imposibil.

2 gânduri despre „Ce mai cred despre drept?

Lasă un răspuns

