Am iubit un maniac

388117_286009758111011_1293131026_n

Am iubit un maniac. Îl uram și îl iubeam în același timp. Am renunțat la el de nenumărate ori, dar m-am întors din drum. Eram dependentă de durerea și suferința prin care mă făcea să trec. A fost greu să înțeleg că alături de el mă sufocam.

Devenisem altă persoană. Din cauza lui am mințit, am creat profiluri false, am manipulat oameni, am renunțat la cei mai buni prieteni ai mei.

Nu spunea niciodată ce vrea sau ce are. Trebuia să ghicesc eu și dacă nu-mi dădeam seama mă jignea. Vina a fost întotdeauna a mea. Nimic nu făceam bine. Nu credea nimic din ce îi spun. Mă făcea mereu să aștept și să cerșec atenție. Am concurat cu toate fufele. Am crezut că nu sunt suficient de bună, că nu merit să-mi răspundă la mesaje.

Doamne! – toate minciunile pe care le-am spus doar ca să-l fac să mă vrea în viața lui. Eram obsedată. Nu puteam să văd, să înțeleg că merit mai mult și că el e un monstru. A călcat în picioare tot ce-a fost bun în sufletul meu, m-a făcut să mă simt ca ultima proastă.

Cine eram? Ce eram? Ce voiam de la viață? – nu mai conta. Eu nu aveam voință proprie, făceam orice îmi comanda el. Atunci nu vedeam, dar el mă maltrata psihic. Nu credeam că există acest concept, dar există. Îmi intrase în subconștient.

Plângeam din orice. Analizam până o luam raza orice gest și postare de pe facebook. Dar nu a fost vina mea, eu nu eram așa… el mă făcea să fiu așa. Eu nu eram așa. Eu nu sunt așa!

2 gânduri despre „Am iubit un maniac

  1. Buna seara. e tare bine cand suntem sinceri cu noi insine si avem curajul sa si spunem asta. Nu toata lumea face asta. Esti o invingatoare, vei iesi cu bine din toate, iar raul va fi dus de la tine cu bunavointa ta. Stiu cum este, insa fiecare e o alta poveste unica. Curaj, fi tu insati! O seara placuta! ❤

Lasă un răspuns

