Vreau acasă

the_train__by_m0thyyku-d38x6fs

M-am schimbat atât de mult de când am plecat de acasă. Am aflat că nu-l mai iubeam de mult pe cel pentru care am sacrificat tot – îl priveam pe trecerea de pietoni, în Piața Mărăști, și nu simțeam nimic, basmul meu a luat sfârșit când distanța nu  a mai existat, am învățat să gătesc, cum să nu-mi mai cheltui banii în stanga și-n dreapta,  că tot ce ai nevoie se află în interiorul tău, că niciun loc pe lumea asta nu e mai frumos decât locul unde ai crescut.

 Doamne! Vreau să merg să simt mirosul de baltă de acasă, să mănânc crap, să stau la barieră câte 15 minute, să ascult indie rock în mașină în timp ce conduc, să fiu complet retardată cu prietenii mei, să spăl vasele cu mama. Nu pot să cred că îmi e dor să spăl vasele! Să vorbesc cu tata despre politică, să mă cert cu fratele meu, să mă joc cu câinele mele, să le torturez puțin pe fostele mele colege.

Când am plecat am renunțat la toată copilăria mea. Da, am făcut ce mi-a zis inima mea. Și nu regret, iubesc orașul ăsta și oamenii noi pe care i-am cunoscut. Dar cum rămâne cu cei pe care i-am lăsat acasă? – e cineva care mă așteaptă, cineva care mă știe plângând, râzând și tăvălindu-mă prin praf. E prea departe. Aș fi putut să rămân în București…

Știu că toată lumea crede că am plecat pentru un băiat, dar nu e așa – el doar mi-a dat o scuză ca să fac ceea ce voiam să fac oricum. Aveam nevoie să știu că am luptat pentru iubire – puțini oameni o mai fac, eu nu sunt ca toți ceilalți. Se zice că suntem suma alegerilor noastre. Ei bine, eu iau foarte multe decizii proaste, dar asta e singura care m-a adus mai aproape de ceea ce mi-am dorit mereu să devin: o femeie frumoasă!

Sunt obosită. Vreau să merg acasă, să-mi văd familia și prietenii. Să-l văd pe cel care mi-a fost mereu alături… vreau acasă!

2 gânduri despre „Vreau acasă

Lasă un răspuns

