Ne-a lovit nulitatea absolută

11391454_828218197214971_6947316172009909682_n

 De trei zile învăț la civil, nu am avut timp să mă gândesc la noi doi. Azi am luat o pauză și am aflat că ai fost trădat de prietenul tău. Aș vrea să-ți pot spune că el e un dobitoc și ea o parașută, dar nu pot.  Poate asta e karma. Poate ți-o meriți pentru că acum ceva timp ai ales-o pe ea în locul meu, poate mi-o merit pentru că te-am mințit de prea multe ori.

  Noi doi semănam prea mult. Ne plăcea să facem mereu ce vrem, să dominăm, eram prea posesivi și geloși, prea ironici, răzbunători, neîncrezători. Mereu te bănuiam de orice, mereu mă enervai pentru că nu mă lasai să fac cum știu eu, pentru că mă contraziceai, pentru că în loc să faci ca mine făceai ca tine. Ohh, dar când mă sărutai!!

  Nici măcar nu știu dacă îmi e dor de tine… poate  după sesiune o să știu și asta. Am suferit când ai plecat, pentru că mă umilisem în fața ta, dar am plâns, am ascultat playlist-ul meu de despărțire, am băut votcă, am dansat.  Acum nu știu… e aiurea să știu ce simți și să nu-ți pot spune nimic.  Chiar este. Abia acum realizez că am devenit doi străini, că n-a mai rămas nimic, că pur și simplu ne-am stins. Mă simt goală fără tine, știu că nu o să mă ierți vreodată.

  Chiar dacă mereu ne certam, chiar dacă mă făceai să te urăsc, chiar dacă mă mințeai și te mințeam, chiar dacă eram disfuncționali… nu conta, eram noi doi. Diferiți. Inteligenți. Sarcastici. Răutăcioși. Egoiști. Nesuferiți. Plini de glume proaste.

  Dacă aș putea să-i dau un punm în locul tău aș face-o. Dacă aș putea să mă schimb de dragul tău aș face-o, dar mă iubesc pe mine însumi mai presus de orice. Dacă ar trebui să o iau de la capăt cu tine, aș face-o… dar nu pot,  ne-a lovit nulitatea absolută…

2 gânduri despre „Ne-a lovit nulitatea absolută

Lasă un răspuns

