E târziu…

i_see_the_sea_by_hakukamizaki-d3lb96n

 „ Nu vreau să te mai aud povestind despre lucrurile care au fost cândva. Nu mai pot să sufăr din cauza a ceva ce nici măcar nu a existat. Nu am nevoie de protecția ta. Nu am nevoie să-mi spui că el nu mă merită. Nu vreau să vorbești cu el ca să stea departe de mine…  De ce vii acum și te comporți de parcă nu a trecut timpul? De ce crezi că m-aș întoarce tocmai acum din drum? De ce ai impresia că încă sunt mică și neajutorată? – nu am nevoie de tine, nu te vreau… nu acum. Cred că e prea târziu…

 Mă suni de fiecare dată când te îmbeți ca să-mi spui că-ți pare rău, că vrei să fie ca înainte, că nimeni nu te înțelege ca mine, că ai probleme, că te doare să mă vezi ca pe o străină, că nu poți și nici nu vrei să mergi mai departe fără mine. 

  Poate pentru tine eu sunt antidotul… uneori, chiar erai o persoană mai bună în preajma mea, uneori chiar făceai ceea ce promiteai. Dacă te rugam ceva zbierai, îți aprindeai o țigară și îmi spuneai că nimic nu are rost, că orice faci nu e bine. Totul avea rost atunci, totul era frumos atunci. Nu e vina mea pentru că tu nu te poți iubi pe tine. Iubirea mea niciodată nu-ți va fi de ajuns.  

  Nu mă suna, din nou, mai bine comandă ceva de mâncare, uită-te la un film, râzi cu prietenul tău cel mai bun. Eu vreau să-ți fie bine, vreau să vezi că ești suficient de bun, suficient de deștept, suficient de frumos, vreau să vezi ceea ce eu am văzut mereu. Nu căuta scuze și motive, nu-mi spune că te vei schimba, nu promite iar și iar aceleași lucruri – o să uiți tot când am să mă întorc lângă tine. Tu nu vezi, tu nu crezi, tu nu înțelegi că eu sunt singura care te-a iubit mai presus de orice…

Nu pot să mă uit la tine fără să-ți zic să nu mai bei, să nu mai fumezi trei țigări una după alta, să nu mai zbieri, să nu mai minți, să înveți să ierți, să îi iei flori mamei tale, să renunți la toate fufele tale. Nu pot.

Nu mai pot să-mi calc pe orgoliu și pe principii de dragul tău… cel mai bun prieten al meu nu m-ar lăsa să mă întorc la tine pentru că știe că pot mai mult, știe că tu nu te vei schimba, știe că tu nu mă iubești pentru ceea ce sunt – mă iubești pentru că te iubesc așa distrus cum ești. El știe cel mai bine, am crescut împreună și nu pot să-l dezamăgesc din nou. Știu te doare să auzi din nou de el… hmm, normal că te doare, el e tot ceea ce tu nu poți fi.

Te rog pleacă, e târziu… mult prea târziu.

Lasă un răspuns

