Epuizare

11824995_700048090125927_9145082263140679439_n

Mă simt epuizată, trebuie să învăț iar (și iar și iar), eram fericită că am scăpat de un examen, dar luni am altul.  Ies din casa doar ca să-mi cumpăr pâine și markere. Aș merge la BCU să învăț, ca toată lumea, dar deja e târziu, poate sesiunea viitoare. Am tubul de vitamine pe birou, o aud pe mama cum îmi spune „să nu răcești”ia ceva pentru imunitate” – așa se întâmplă când mănânci numai sandwich-uri pentru că nu ai timp să gătești. La drept citești ca un zombi,  subliniezi, faci scheme, rezolvi spețe și tot nu e de ajuns. Înveți de 10 și iei 6 sau 7. Te întrebi oare ce-am făcut greșit? Vine, colega ta de bancă de la seminar și îți spune „ e bine că l-ai luat”„tu, dar eu voiam notă mare…” „ehh” apoi râde de tine.  Nu știu cum e pe la alte facultăți de drept, dar la ubb în sesiune chiar te dau vecinii dispărut. Mă gândesc la ultimele mele două examene, cele mai grele,  pentru care voi învăța de 10 ca să iau 5. Cred.

Țin laptop-ul deschis în colțul stâng al biroului, ascult Mozart sau un playlist care ajută la concentrare, în dreapta am cafea, în fața mea cartea pe care trebuie să o citesc, în stânga langă laptop o linie de markere de culori diferite, jos, lângă birou, zac cartea de civil, NCC-ul și cartea de TGD – de ele nu mai am nevoie. Poate trebuia să repet mai mult în timpul semestrului, să citesc Gaius și Iustinian, să învăț Constituția, dar n-am vrut, n-am știut că se adună, că nu e ca la liceu – în sensul că aici chiar îți pasă ce faci, chiar ești stresat, și logic, e mai mult de învățat-

După postul asta mă apuc de repetat la IDR, citesc cartea, o rezum, invăț rezumatul, citesc cartea din nou. Măcar la IDR să iau notă mare.

4 gânduri despre „Epuizare

Lasă un răspuns

