Pantofii și bărbatul

„ Pantofii și bărbatul nu se împrumută niciodată.” – Ea nu știa asta. Mai întâi mi-a cerut perechea mea preferată de pantofi, apoi s-a băgat în patul celui pe care l-am iubit cel mai mult. Asta e trădarea supremă. Da, a trecut mult timp de când eu nu mai am nimic de împărțit cu el, dar trădarea nu vine din partea lui ci din partea ei. De fiecare dată când o privesc îmi imaginez mâinile lui pe ea. Știu că niciodată nu o va lăsa pe ea să se atingă de cearșafurile lui preferate, că nu o să se uite cu ea la seriale, că nu o să-i facă cafea. Știu că ea e doar o distracție. Ea e încă una din tipele care se fac comode pe bancheta mașinii în timp ce el caută un prezervativ.  Aș rupe prietenia cu ea, dar i-aș da satisfacție.

Unii ar spune că e felul lui de a ajunge la mine. Nu e prima oară când baga pe cineva în patul lui doar pentru a obține informații despre cea pe care a iubit-o. Doar că de data asta chiar am trecut peste. Nu-mi pasă dacă află că s-a ales praful de relația mea din vară, dacă află cine dansează cu mine în sufragerie, cine e confidenta mea și cum mai arată pereții camerei mele. Îi știu toate schemele și nu mai pun botul la niciuna. Nu am o viață grozavă, dar cu siguranță  e mai bună ca a lui.

Ceea ce mă deranjează cu adevărat este ipocrizia. Negarea ei. Spunându-mi „sper să nu te dea nimeni de acasă peste cap”, „abia aștept să te văd” – de ce? ca să te duci la el cu informații proaspete?   Nici nu știu cum de sfințenia ei își dorește să fie asociată cu el, în orășelul acesta toată lumea știe că el nu a iertat pe niciuna.  Poate e felul ei de a se răzbuna pe mine pentru că nu i-am împrumutat pantofii mei superbi. Ei bine, draga mea nu e vina mea că am gusturi mai bune ca tine.  Și tocmai pentru că am gusturi mai bune ca tine am  să te las să-ți faci de cap cu el.  

Pantofii unei femei adevărate sunt ca cel al Cenușeresei, îi se potrivesc doar ei. Cât despre bărbați, din moment ce sunt bunuri cu mobilitate proprie poți să-i împrumuți, dacă decid să se miște din loc -atunci acesta nu mai e considerat un împrumut ci o donație.

Lasă un răspuns

